ضمانتنامه 20 ساله محصولات عایق پلاست

پنجره ایرانیان: وین کلاس به تمامی مصرف کنندگان پروفیل خود ضمانت‌نامه‌های 20 ساله عدم تغییر رنگ و تغییر شکل ارائه می‌دهد.
  • سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت 21:9

به گزارش پنجره ایرانیان به نقل ازمحمدجواد رضایی، مدیرفروش و بازاریابی شرکت صنایع عایق پلاست (وین کلاس)، تمامی محصولات تولیدشده در این شرکت که با استفاده از فناوری نانو و بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید و روانه اقصی نقاط کشور می‌گردد، به مدت 20 سال در مقابل مواردی مانند تغییر رنگ و تغییر شکل ضمانت می‏‌شوند.

رضایی در همین رابطه افزود: مفتخریم اعلام کنیم با دستیابی به فناوری نانو در تولید پروفیل در کشور توانسته‌ایم نسل جدیدی ازپروفیل را روانه بازار مصرف کنیم. این تولیدات زیرنظر ستاد نانوتکنولوژی کشور صورت می‌پذیرد که این امر مهم در ساخت پروفیل، باعث مقاومت بالای محصول در تست‌های ضربه، برش و جوش تقریبا تا دو برابر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تلاش مجموعه صنایع عایق پلاست در راستای تولید محصولات جدید، بیان کرد: هم ‏اکنون پس ازدستیابی به این فناوری، محصول انحصاری دیگری با نام «روکش آلومینیومی» برای اولین بار در کشور تولید و وارد بازار مصرف کردیم. روکش آلومینیومی وین کلاس با داشتن زیبایی و دوام بسیار بالا، قیمت مناسب و نصب و راه اندازی سریع، تحولی نوین در صنعت پنجره و بهترین جایگزین برای لمینیت است.

رضایی در پایان، با اشاره به عوامل تاثیرگذار در این دستاوردها، اظهار کرد: موفقیت و دستاوردهای فوق‌العاده این مجموعه در پرتو مدیریت کارآمد مهندس زمانی، مدیرعامل وین کلاس و البته سخت‌کوشی پرسنل زحمتکش این مجموعه حاصل شده است.

 


ثبت نظر

ارسال