شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند؛

سومین نمایشگاه اختصاصی ایران در مسقط ـ عمان

پنجره ایرانیان: سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران، سومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط را در بهمن ماه برگزار می‌کند.
  • یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 13:31

 به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، این نمایشگاه تخصصی به مدت چهار روز از 4 لغایت 8 بهمن ماه 1395 (23ـ27 ژانویه 2017) برگزار خواهد شد. سومین نمایشگاه اختصاصی کشورمان در عمان به ‏دنبال استقبال کم نظیر بازرگانان و فعالان تجاری عمانی از دو دوره نمایشگاه اختصاصی ایران در مرکز نمایشگاه‏ های بین‏ المللی مسقط در سال‌های گذشته برگزار می‌شود .

 سفارت جمهوری اسلامی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم تجاری برنامه‏ های مختلفی را در دستور کار خود دارند و انتظار می‌رود تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‏ ای داشته باشد.

گفتنی است، کشور عمان، علاوه بر پتانسیل‏ های بالای خود برای ارتقاء روابط تجاری با ایران، به سبب موقعیت جغرافیایی و سایر عوامل تاثیرگذار،  بهترین مسیر برای تجارت با شرق آفریقا و یمن می‏ باشد، لذا این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‏ های بازرگانانی است که با کشورهای شرق آفریقا و یمن مراوده تجاری دارند.

 

 


ثبت نظر

ارسال