همزمان با هفتمین نمایشگاه بین ‏‏المللی در و پنجره تهران :

اولین گردهمایی مجموعه نووا ویتا برگزار شد

پنجره ایرانیان: گروه بازرگانی آریان به ‏عنوان نمایندگی فروش محصولات نووا ویتا در ایران، در روز سوم بهمن ‏ماه و همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‏‏ المللی در و پنجره تهران، با برگزاری یک گردهمایی خبر تولید پروفیل جدید نوواویتا را اعلام کرد.
  • چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 10:33

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، سوم بهمن ماه 1394 شرکت طلا پروفیل ارس و گروه بازرگانی آریان اقدام به برگزاری نشستی با حضور جمعی از فعالان و پیشکسوتان صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی کردند.

در ابتدای این نشست که در محل رستوران گردان برج میلاد تهران و با حضور مهندس عرب‏ باغی، رئیس منطقه آزاد تجاری ارس (جلفا) برگزار می‏ شد، جناب آقای مهندس رضا میراب به ‏عنوان سرمایه‏ گذار مقیم آلمان و مدیر عامل شرکت طلا پروفیل ارس ضمن ایراد سخنانی، از آغاز به کار خط تولید پروفیل جدیدی با برند نووا ویتا در منطقه آزاد ارس خبر داد. وی همچنین درباره اهداف و ویژگی‏‏ های منحصر بفرد این محصول جدید نیز توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این گردهمایی، مدیرعامل گروه بازرگانی آریان آقای مهندس کاظمی ضمن خوش ‏آمد گویی به تک تک فعالان این صنعت، جهت تبادل اطلاعات در جلسات کوتاه و متعددی شرکت کرد و در پایان این نشست مهمانان به صرف شام مورد پذیرایی قرار گرفتند .

مشروح این گردهمایی را در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان بخوانید.


ثبت نظر

ارسال