گروه بازرگانی آریان عرضه می‏ کند:

پروفیل جدید یو.پی.وی.سی NOVA VITA

پنجره ایرانیان: تولید پروفیل جدید و متفاوت یو.پی.وی.سی با برند نوا ویتا (NOVA VITA) در منطقه آزاد تجاری ارس، جلفا آغاز شده و این پروفیل تا اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد.
  • شنبه 26 دی 1394 ساعت 17:17

مهندس کاظمی، مدیرعامل گروه بازرگانی آریان، طی گفتگویی با تحریریه پنجره ایرانیان، ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: با بهره ‏‏مندی از مزایای اقتصادی مناطق آزاد و با اتکا به تجربه یازده ساله در تولید و فروش پروفیل یو.پی.وی.سی و همچنین نیاز بازار تلاش داریم پروفیلی با کیفیت و منحصربه ‏فرد را وارد بازار کنیم.

وی با تاکید بر بوتیک فروشی پروفیل نوا ویتا، اضافه کرد: در فاز اول سرمایه گذاری 6 خط تولید از برند معروف سینسیناتی اتریش و قالب‏ های تکنو پلاست آلمان با سرمایه‏‏ گذاری شرکت آلمانی و بدون اخذ هیچگونه وام بانکی خریداری و راه ‏اندازی شده است و با هدف استفاده از مواد اولیه و فرمولاسیون شرکت آلمانی که به ‏‏صورت مستقیم وارد منطقه آزاد می ‏شود، در صدد تولید یک پروفیل با کیفیت و متفاوت با پشتیبانی و رصد منظم خواهیم بود تا بتوانیم در نهایت پنجره‏ای بی‏ عیب و نقص و استاندارد را تحویل بازار مصرف دهیم.

مدیرعامل گروه بازرگانی آریان با اشاره به ظرفیت تولید این کارخانه خاطرنشان ساخت: در گام نخست، میزان تولید سالانه را ٣٠٠٠ تن تعیین وبرنامه‏ ریزی کرده ‏‏ایم که البته ظرفیت تولید کارخانه بسیار بالاتر از این میزان است. همچنین در فاز نخست، پروفیل‏‏ های سری 60، چهار کاناله به‏ صورت سفید و لمینیت به بازار عرضه خواهد شد. در فاز دوم تولید در سال 1395 نیز سری‏‏ های 70 پنج کاناله و سری کشویی به سبد محصولی این کارخانه افزوده خواهد شد.

وی در پایان، افزود: تولید آزمایشی این پروفیل آغاز شده است و تلاش ما این است که تا آخر بهمن 1394، پس از سپری کردن دوره‏ های کنترل کیفی، پروفیل لوکس نوا ویتا را وارد بازار کنیم.


نظرات

نیک نژاد

به نظر من پروفیل نووا ویتا با کیفیت بالایی داره تولید میشه.وبایستی رفته رفته کیفیت از این هم بهتر بشه.من دارم از نووا ویتا پنجره درست میکنم خیلی راضی هستم

ثبت نظر

ارسال