نگین تجهیز همایش آموزش نصب یراق‌آلات برگزار کرد

پنجره ایرانیان:شرکت نگین تجهیز عرضه‌کننده یراق‌آلات در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در حاشیه نمایشگاه صنعت در و پنجره رشت، همایش یکروزه آموزش نصب یراق‌آلات را برگزار کرد.
  • یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 11:56

در این همایش تخصصی افزون بر خانم طاها مدیرعامل شرکت نگین تجهیز و خانم تاجیک مدیر فنی این شرکت، دکتر عامری مدیرعامل شرکت جی.‌اس.‌ای و همچنین صباغی، مدیرعامل شرکت داتیس تجارت ماد در سخنانی به بیان چالش‌های و فرصت‌های پیش روی صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران پرداختند و بر ضرورت جدی گرفتن آموزش نصب یراق‌آلات تاکید کردند. گفتنی است شرکت نگین تجهیز از شرکت‌های فعال توزیع کننده برندهای مطرح یراق‌آلات در و پنجره در استان‌های شمالی ایران به ویژه گیلان محسوب می‌شود و هدف از برگزاری این همایش یک روزه، ارتقای سطح مهارت و دانش فنی تولیدکنندگان در و پنجره و نصاب‌ها با آخرین روش‌های نصب صحیح و استاندارد یراق‌آلات در و پنجره عنوان شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت نگین تجهیز، آگاهی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی با روش‌های درست استفاده از پیشرفته‌ترین یراق‌آلات در و پنجره می‌تواند باعث افزایش کیفیت و کارایی و نمایان شدن مزایای در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی برای مردم و در نهایت تقویت اعتماد افکار عمومی به کل صنعت شود. وی تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این همایش، آموزش‌های فنی و تخصصی با حضور مدیران شرکت‌های عرضه‌کننده یراق‌آلات در استان‌های شمالی به ویژه گیلان است، چرا که صنعت ساختمان در این استان‌ها همواره به دنبال آخرین نوآوری‌هاست و تلاش برخی تولیدکنندگان برای کاهش هزینه تولید با استفاده از یراق‌‌آلات فاقد استاندارد و یا ناآگاهی نسبت به روش‌های استاندارد مونتاژ و نصب به اعتماد فعالان صنعت ساختمان ضربه می‌زند.

مدیرعامل شرکت نگین تجهیز تاکید کرد: این شرکت در انتخاب یراق‌آلات و شرکای تجاری خود اصل را بر کیفیت و استاندارد محصولات و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گذاشته است و همواره تلاش می‌کند تا حقوق مصرف‌کننده نهایی رعایت شود و برگزاری همایش تخصصی این شرکت هم با همین رویکرد صورت گرفته است. گزارش کامل پنجره ایرانیان از همایش یک روزه تخصصی شرکت نگین تجهیز را در شماره آینده بخوانید.


ثبت نظر

ارسال