در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان عنوان شد:

پنجره ماندگار را با پارس یراق ماندگار تجربه کنید

سراجی می‌گوید: پارس یراق ماندگار به زودی با ارائه یراق نام آشنای آلمانی و گسگت EPDM بر تنوع سبد محصولات خود خواهد افزود تا تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره یوپی‌وی‌سی بتوانند با اطمینان و آرامش خیال به تولید خود بپردازند و تولید پنجره ماندگار را با سبد محصولات یراق‌آلات پارس یراق ماندگار رقم بزنند.
  • دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 9:38

پس از چندسال فعالیت در عرصه مدیریت فروش یراق‌آلات و پروفیل در صنعت در و پنجره، از ابتدای سال 93 با در اختیار گرفتن انحصار عرضه یراق‌آلات نام آشنای آکپن ترکیه و تاسیس شرکت پارس یراق ماندگار فصل تازه‌ای از رقابت در زمینه یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران را رقم زده است. گفتگوی پنجره ایرانیان با آقای فرهاد سراجی، مدیرعامل شرکت پارس یراق ماندگار درباره انگیزه‌ و هدف خود را این گونه توضیح می‌دهد که این شرکت با هدف تامین تمامی نیازهای تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره یوپی‌وی‌سی در زمینه یراق‌آلات، با حداقل قیمت ممکن وبا حداکثر کیفیت وخدمات با تحویل در کوتاه‌ترین زمان فعالیت خود را کلید زده است. او با اعلام ضمانت‌نامه 10 ساله در قبال عرضه یراق‌آلات آکپن می‌گوید: این شرکت افزون بر نمایندگی فروش انحصاری یراق‌آلات آکپن ترکیه،‌ در حال حاضر نمایندگی دستگیره‌های دو طرفه PLANET را به همراه نماینده فروش چسب‌های SOUDAL بلژیک و ماشین‌آلات مونتاژ با برند SAWIN وهمچنین پروفیل AS WIN و پروفیل تقویتی را در اختیار دارد. سراجی می‌گوید: پارس یراق ماندگار به زودی با ارائه یراق نام آشنای آلمانی و گسگت EPDM بر تنوع سبد محصولات خود خواهد افزود تا تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره یوپی‌وی‌سی بتوانند با اطمینان و آرامش خیال به تولید خود بپردازند و تولید پنجره ماندگار را با سبد محصولات یراق‌آلات پارس یراق ماندگار رقم بزنند.

برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید.

  • شرکت پارس یراق ماندگار در حال حاضر یراق‌آلات چه برندی را عرضه می‌کند و برنامه شما برای تنوع بخشیدن به برندهای قابل عرضه چیست؟

این شرکت در حال حاضر با در اختیار داشتن نمایندگی فروش یراق‌آلات برند AKPEN ترکیه و دستگیره‌های دو طرفه PLANET، به همراه نماینده فروش چسب‌های SOUDAL بلژیک و ماشین‌آلات مونتاژ با برند SAWIN وهمچنین پروفیل AS WIN و پروفیل تقویتی، توانسته سبدی کامل ومتنوع با برندهای معتبر را برای تولید‌کنندگان محترم فراهم آورده و به زودی ارائه یراق نام آشنای آلمانی و گسگت EPDM را آغاز خواهیم کرد که درنتیجه کامل‌ترین سبد کالایی را برای تولید‌کنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ارائه خواهیم کرد تا بدون دغدغه به تولید استاندارد خود بپردازند.

  • مشتریان و تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره برای ارائه سفارشات به چه نحوی باید عمل کنند و سفارشات ارائه شده در تهران و شهرستان در چه فاصله زمانی پاسخ داده می‌شود؟

تولید‌کنندگان محترم می‌توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارشات خود را با توجه به کادر مجرب فروش و انبار و همچنین با وجود نمایندگان فروش یراق‌آلات آکپن در شرق  کشور با شرکت پارس یراق ماندگار، در غرب  با شرکت داتیس تجارت ماد و در جنوب  با شرکت رادوین صنعت، در حداقل زمان و با بهترین کیفیت در تهران و حومه در همان روز تحویل بگیرند و در شهرستانها تا 24 ساعت بعدا از نهایی شدن سفارش خود را دریافت کنند.

  • یراق‌آلات عرضه شده توسط شرکت پارس یراق ماندگار دارای چه ضمانت‌نامه‌هایی است و خدمات پس از فروش یراق‌آلات شامل چه مواردی می‌شود؟

یراق‌آلات آکپن با 10 سال گارانتی کتبی تعویض از سوی شرکت پارس یراق ماندگار می‌باشد که با قبول هزینه حمل از طرف این شرکت تعویض می‌گردد.

  • یراق‌آلاتی که شما عرضه می‌کنید دارای چه استانداردهای فنی بین‌المللی است و مزیت آن نسبت به دیگر یراق‌آلات خارجی چیست؟

یراق‌آلات آکپن دارای معتبرترین استانداردها از اروپا و بالاترین استاندارد ترکیه است و یراق‌آلات آکپن با سابقه حضور 10 ساله در ایران و نمره قبولی در بین تولید‌کنندگان، توانسته جزو یکی از مطرح‌ترین و با کیفیت‌ترین یراق‌آلات ترکیه درذهن تولید‌کنندگان جای گیرد.

  • استفاده از یراق‌آلات با کیفیت و استاندارد چه تاثیری بر تولید و نصب در و پنجره استاندارد می‌گذارد؟

یکی از معیارهای مهم در تولید، نصب و استفاده از پنجره‌های استاندارد، عملکرد صحیح یراق‌آلات است، زیرا ممکن است یک در و پنجره در روز چندین بار، باز و بسته شود و چون یکی از مزیت‌های مهم استفاده از پنجره‌های یوپی‌وی‌سی عایق بودن در برابر گرما وسرما و جلوگیری از ورود گرد وغبار است، یراق با کیفیت به همراه مونتاژ اصولی و صحیح آن می‌توان حداکثر رضایت را در عایق‌بندی پنجره برای مصرف کننده نهایی را به همراه داشته باشد.

  • ضریب استحکام و مقاومت یراق‌آلاتی که شما عرضه می‌کنید، چگونه است و تا چه میزان خود را در برابر مشتریان پاسخگو می‌دانید؟

یراق‌آلات آکپن با آبکاری و استقامت بسیار مناسب و همچنین با ارائه لولاهای دارای مقاومت kg100معمول و همچنین لولاهای با میزان مقاومت 130kg کیلوگرم برای مصارف خاص، در بازار عرضه می‌شود و چون این شرکت درراستای پاسخگویی به تمام نیازهای تولید‌کنندگان گام برداشته، اطمینان دارد با ارائه یراق‌آلات آکپن می‌توان پاسخ مناسبی به اعتماد تولید‌کنندگان داشته باشد.

  • تنوع یراق‌آلات پارس یراق ماندگار به چه میزان است و در حال حاضر عمدتا چه محصولاتی را عرضه می‌کنید؟

تنوع یراق‌آلات آکپن در حال حاضر شامل یراق‌آلات تک حالته، دوحالته، فرانسوی، کشویی، دری و همچنین فولکس واگنی است که به واقع تمام تنوع یراق‌آلات موجود درصنعت درو پنجره‌های یوپی‌وی‌سی را تشکیل می‌دهد.

  • در نصب یراق‌آلات در و پنجره باید به چه موادی دقت کرد و مصرف‌کننده نهایی چگونه می‌تواند نسبت به کیفیت یراق‌آلات به کار رفته در در و پنجره‌ها اطمینان حاصل کند؟

استفاده از یراق متناسب نسبت به ابعاد در وپنجره و مونتاژ یراق، طبق معیارها و استانداردهای فنی و استفاده از پیچ‌های مناسب مونتاژ و رگلاژ صحیح آن در موقع نصب می‌تواند کیفیت بهتری از یراق را حاصل شود  البته با ارائه ضمانت کتبی معتبر از طرف تولیدکننده و مدت سابقه استفاده آن یراق در ایران می‌توان اطمینان مصرف کننده نهایی را جلب کرد.

  • با توجه به اهمیت امنیت در ساختمان از یک سو و جلوگیری از هدررفت انرژی و ورود آلاینده‌ها در ساختمان، فکر می‌کنید استفاده از یراق‌آلات شما تا چه میزان به افزایش امنیت و بهبود و کارایی در و پنجره‌ها می‌افزاید؟

با توجه به تنوع یراق‌آلات آکپن، یراق‌آلات دوحالته آکپن در دو مدل ساده وامنیتی (با کرنر قارچی) و یراق‌آلات تک حالته با قابلیت اتصال دربالا و پایین با کرنر ساده و یا قارچی به تولید‌کنندگان عرضه می‌شود که افزایش امنیت و عایق‌بندی بهتر پنجره را به همراه دارد.

  • توصیه شما به مونتاژکاران و سازندگان در و پنجره‌ها به هنگام انتخاب یراق‌آلات چیست و فکر می‌کنید برای نصب استاندارد و دقیق یراق‌آلات در و پنجره تا چه میزان آموزش اهمیت دارد؟

با توجه تنوع یراق‌آلات موجود در بازار و ورود یراق‌آلات غیر استاندارد و بی‌کیفیت با برندهای متفرقه در این صنعت، همواره توصیه می‌شود از یراق‌آلاتی که دراین چند سال امتحان خود را پس داده‌اند و نامی خوشنام را دراین صنعت به یدک می‌کشند، استفاده کنند وهیچ‌گاه قیمت را قربانی کیفییت نکنند وهمیشه یراق‌آلاتی را با برندی معتبر، اما با قیمت مناسب استفاده کنند وصد البته که آموزش تخصصی وعلمی در مونتاژ یراق‌آلات می‌تواند رضایتمندی مصرف‌کننده نهایی را به همراه داشته باشد.

  • تا چه اندازه به مشتریان خود مشاوره قبل از خرید می‌دهید و تعهد شما نسبت به مشتریان شامل چه مواردی می‌شود؟

پارس یراق ماندگار هیچگاه مشتریان را صرفا جهت فروش یراق ندیده و همیشه قبل از خرید تمام اطلاعات فنی مربوط به کالای درخواستی را به مشتری ارائه می‌کند و همیشه سعی دارد بهترین گزینه را به مشتری معرفی کند- ارائه ضمانت نامه 10 ساله کتبی و پاسخگویی به دغدغه‌های مشتریان می‌تواند بهترین تعهد ما به مشتریان باشد.

  • به عنوان یکی از فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران، چه پیشنهاد و نظری درباره نشریه پنجره ایرانیان و همچنین سایت رسمی پنجره ایرانیان و راه‌اندازی نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره ایران دارید؟

نشریه ایرانیان به عنوان با سابقه‌ترین ماهنامه تخصصی در وپنجره توانسته مجموعه‌ای کامل از متخصصین فعال صنعت در و پنجره را گرد هم آورده است و با ابتکار راه‌اندازی نمایشگاه آنلاین توانسته نقش به سزایی در اطلاع‌رسانی هرچه بهتر این صنعت داشته باشد.

  • انتظار شما از نهادهای صنفی نظیر انجمن صنایع پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران و انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران چیست؟

به نظر من با توجه به تنوع زیاد پروفیل و یراق‌آلات متفرقه وتولید‌کنندگان کاذب در این صنعت، با درجه‌بندی پروفیل، یراق‌آلات وتولید‌کنندگان می‌تواند سهمی در بالابردن کیفیت دراین صنعت را داشته باشد.

  • سخن پایانی شما با مشتریان پارس یراق ماندگار؟

پارس یراق ماندگار، همواره مشتریان را نه به عنوان مشتری بلکه به عنوان شریک تجاری در کنار خود می‌بیند واین شرکت همواره ارایه یراق‌آلات با کیفیت وقیمت مناسب را در حداقل زمان حق مشتری می‌داند و امید است با تعهد این شرکت برحق مشتریان از خود نامی ماندگار در ذهن مشتریان به جای گذارد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هشتم، شماره 85،آبان ماه 1393


ثبت نظر

ارسال