دستاورد بازدید از کارخانه پیچ MAX تایوان

پنجره ایرانیان:آقای مهندس محمد نورانی، مدیرعامل بازرگانی پیچ مکث در خبر ارسالی خود به پنجره ایرانیان از دستاورد بازدید کارخانه پیچ MAX تایوان خبر داد.
  • سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 9:26

این گزارش می‌افزاید: که در جریان این بازدید که از 5 تا12 مهرماه به طور انجامید، مهندس نورانی و مدیر دفتر این شرکت در تایوان، درباره عرضه گسترده محصولات پیچ max در ایران رایزنی کردند. همچنین در این سفر از کارخانه مفتول در شهر تاینان، مراحل مختلف تولید و قالب‌سازی، کارخانه سخت‌کاری حرارتی با کوره‌های تمام اتوماتیک (کانتی نیوز)، کارخانه آبکاری گالوانیزه سرد خط تمام اتوماتیک بدون دخالت دست، کارخانه واشرسازی و اسمبلینگ، کارخانه بسته‌بندی جعبه، کارتن و پالت در شهر کائوشینگ تایوان بازدید به عمل آمد. در جریان مذاکرات مدیرعامل بازرگانی پیچ مکث و مدیریت شرکت پیچ max تایوان برخی مشکلات و موانع پیش روی توسعه روابط تجاری بین دو طرف مطرح و قرار شد تا در آینده روند عرضه محصولات متنوع این شرکت تایوانی در ایران برداشته شود.

مهندس نورانی تاکید کرد: به دنبال استقبال چشمگیر همکاران محترم صنعت در و پنجره، قرارداد سفارش شرکت بازرگانی مکث چند برابر بیشتر شده و تلاش می‌کنیم که در آینده با برنامه‌ریزی و توافق انجام شده با این شرکت تایوانی بتوانیم به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم و این وعده را می‌دهیم که اخبار بیشتری از پیچ مکث در آینده خواهید شنید.
وی تصریح کرد: پیچ MAX بدون شکست و مرجوعی باکیفیت‌ترین پیچ در ایران است و گواه این ادعا 6 ماه گارانتی و پاسخ مثبت مشتریان ما در این صنعت می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرکت بازرگانی مکث به غرفه اختصاصی این شرکت در سایت نشریه پنجره ایرانیان مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال