راه‌حل زیرکانه ساتیان جهت پنجره‌ نصب شده در ارتفاع

پنجره ایرانیان:شرکت ساتیان صنعت، از پیشگامان صنعت در و پنجره‌های دو و چند جداره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم از راه‌حل زیرکانه برای باز و بسته کردن بازشوهای دوحالته نصب شده در ارتفاع بالا با استفاده از یراق‌آلات Roto خبر داد.
  • پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 16:15

برای اطلاع دقیق‌تر و فنی‌تر از نقشه نصب دستگیره در عرض پایینپنجره ،روی تصویر کلیک کنید

شرکت ساتیان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت در و پنجره فعالیت خود را در سال 1382 در زمینه یراق‌آلات درب و پنجره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم با تکیه بر دانش فنی روز، بهره‌گیری از محصولاتی مطابق استانداردهای بین‌المللی و اخذ نمایندگی از برندهای معتبر جهانی چون ROTO Frank AG آغاز کرده است.
شرکت ROTO Frank AG به منظورآسان کردن زندگی روزمره و ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود راه‌حل‌های زیرکانه‌ای برای پنجره‌هایی که دستگیره آنها خارج از دسترس است، را ابداع کرده است.
تیم فنی شرکت ساتیان اعلام کرد: یک نمونه از این راه‌حل‌ها در پنجره‌های دوحالته راحت بازشو Comfort به کار گرفته میشود. شما با استفاده از مجموعه یراق‌آلات ROTO-NT و با تغییر دادن چند قطعه می‌توانید یک پنجره دوحالته راحت بازشو را تولید و به مشتریان خود ارائه دهید. با این تغییر دستگیره در عرض پایین پنجره قرار می‌گیرد و باز و بسته کردن پنجره‌هایی که در ارتفاع قرار دارند، به آسانی صورت می‌پذیرد.
نکته مهم اینکه در تمام سیستم‌های دو حالته بازشو که Comfort نیز شامل آن هم می‌شود، تمام حالت‌های بازشو فقط با استفاده از یک دست و حرکت دادن دستگیره انجام می‌گیرد، در غیر این صورت خارج از استاندارد است.
گفتنی است شرکت ساتیان به عنوان نماینده رسمی ROTO Frank AG در ایران به مدت 10 سال است که این نوع یراق دو حالته را جهت رفاه حال مشتریان دارد و به بازار عرضه می‌کند. تیم فنی شرکت ساتیان امید دارد ارائه بهترین خدمات، نظر مشتریان را جلب کند و جهت اطلاعات بیشتر و همچنین آموزش نصب این نوع یراق می‌توانید با دفتر مرکزی ساتیان تماس حاصل فرمائید.

همچنین می توانید برای مشاهده غرفه نمایشگاهی شرکت ساتیان در سایت پنجره ایرانیان و اطلاع از آخرین اخبار و محصولات اینجا کلیک کنید.


ثبت نظر

ارسال