گردهمایی خانواده بزرگ ویستابست به روایت دوربین

"گردهمایی سالانه خانواده بزرگ ویستا بست"، بزرگترین تولید کننده پروفیل در و پنجره یو پی وی سی ساعت 18 چهارشنبه 2 مهر در سالن پاسارگاد هتل بین المللی اسپیناس تهران برگزار شد. گزارش کامل این مراسم را در شماره آینده پنجره ایرانیان خواهید خواند.
  • سه شنبه 8 مهر 1393 ساعت 1:41

به گزارش سرپرست روابط عمومی و رویدادهای ویستابست، نمایندگان فروش پروفیل ویستابست در 31 استان کشور بار دیگر در گردهمایی سالانه این خانواده بزرگ و متحد ویستابست حضور یافتند.
در این مراسم که به منظور ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در بین نمایندگان ویستابست در سراسر کشور برگزار شد، مباحثی نظیر "تولید و نقاط قوت ویستابست"، "بازاریابی"، "فروش"، "منابع انسانی"، "انفورماتیک"، "مالی"، "فنی"، "تولید"، "ایجاد کارگروه های فنی، فروش و بازاریابی با استفاده از ظرفیت نمایندگان" محورهای این گردهمایی را تشکیل دادند. گردهمایی های خانواده صنعتی تولیدی ویستابست در راستای پیشرفت روزافزون صنعت پروفیل با هدف ایجاد روحیه رقابت سالم در حوزه صنعت پروفیل کشورمان و اعتلای صنعتی و سربلندی میهن عزیزمان به صورت سالیانه برگزار می‌شود. گفتنی است اعضای انجمن در و پنجره یو پی وی سی و تعدادی از بزرگان یراق‌آلات نیز در این گردهمایی حضور داشتند.

گزارش تصویری این مراسم را ببینید/ اینجا کلیک کنید


نظرات

فرخ ظفر فرخی

بنده هم به واسطه دعوت انجمن تولید کنندگان پنجره در این همایش خانوادگی حضور داشتم و واقعا خرسندم که در این مملکت شرکتهایی مانند ویستابست حضوری آگاهانه دارند و صرفا برای نیل به اهداف مقطعی اقدام نمی کنن و منافع بلند مدت خود و نمایندگان رو مد نظر قرار می دن. جای بسی امیدواری است و واقعا نشان از درک عمیق و صحیح مدیران و پرسنل این مجموعه هست. به ویستا بست و خانواده معظمشون تبریک می گم. موفق و موید باشید.

ثبت نظر

ارسال