بیست و دومین نمایشگاه صنعت‌ ساختمان‌ رشت برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت‌ ساختمان‌ رشت آبان‌ماه سال جاری برگزار شد.
  • یکشنبه 22 آبان 1401 ساعت 0:36

به گزارش پنجره‌ایرانیان، بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت‌ ساختمان رشت با حضور‌ ۵۰ شرکت تولیدی و خدماتی از استان‌های گیلان، تهران، مازندران، گلستان‌، اصفهان، یزد، آذربایجان غربی، خراسان‌ رضوی و فارس‌ بر‌پا‌ شد.

تولیدکنندگان برتر‌ کشور‌ تولیداتشان را در زمینه‌هایی مانند لوازم‌ بهداشتی‌ ساختمان‌، استخر‌های‌ پیش‌ساخته، لوازم آشپزخانه، دروپنجره، تجهیزات‌ ویلایی، سقف‌های‌ پویا، سقف‌ وافل، بالابر، رنگ‌های ساختمانی و عایق‌های‌ مدرن رطوبتی، سازه‌های‌ پیش‌ساخته و مصالح‌ مدرن ساختمانی، شیرآلات‌ توکار و... در این نمایشگاه عرضه‌ کردند.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان‌ هم حضور‌ داشتند. تولیدات این شرکت‌های تولیدی و خدماتی با وضعیت کیفی مرغوب افزون بر بازار‌ ایران به کشور‌های‌ گوناگون هم صادر می‌شود. پیوند بی‌واسطه میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، خلق فضای رقابتی و همچنین حق انتخاب‌ مصرف‌کنندگان را می‌توان از اهداف برگزاری‌ این نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت‌ ساختمان‌ رشت از 17 تا 20 آبان‌ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان پذیرای عموم بازدیدکنندگان بود.


ثبت نظر

ارسال