برگزاری کنفرانس عربال 2022 پس از دو سال تعویق

پنجره‌ایرانیان؛ کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی عربال 2022 (ARABAL) پس از دو سال تعویق بالاخره برگزار خواهد شد.
  • یکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت 14:30

به گزارش فلزات آنلاین،‌ بیست و چهارمین کنفرانس عربال از تاریخ 29 نوامبر تا 1 دسامبر 2022 (10-8 آذرماه) در شهر قاهره مصر برگزار می‌شود و شرکت اجیپتالوم مصری میزبان این رخداد است.

این کنفرانس بین‌المللی یک پلتفرم برتر برای صنعت آلومینیوم در جهان و کشورهای عربی محسوب می‌شود. از زمان برگزاری این رخداد از سال 1983 تاکنون،‌ عربال رویدادی با شهرت بین‌المللی در سراسر جهان جهت بررسی مسائل مرتبط با صنعت آلومینیوم بوده است. یکی از مهم‌ترین اهداف این کنفرانس، گردهم‌آوری دست‌اندرکاران صنعت آلومینیوم از سراسر جهان و بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در منطقه است.

هم‌زمان با این کنفرانس، نمایشگاه و کارگاه‌های ویژه صنعت آلومینیوم برگزار خواهد شد. موضوعات اصلی این رخداد در حوزه آلومینیوم، ذوب اولیه، ذوب ثانویه، روش‌های کاهش آلاینده مخصوصاً آلاینده‌های کربنی، صنایع بالادستی و پایین‌دستی آلومینیوم، تجهیزات و ... است. انرژی و نیرو نیز به‌عنوان موضوع مهم جهان امروز و همچنین اصلی‌ترین چالش‌های تولید آلومینیوم (به‌‌عنوان صنعتی انرژی‌بر) مطرح خواهند بود. با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان اصلی در این رخداد دراز حوزه شورای همکاری خلیج‌فارس هستند، مسئله انرژی به‌عنوان مهم‌ترین چالش موردتوجه قرار خواهد گرفت.

اسپانسرهای اصلی این رخداد شرکت‌های صحار آلومینیوم (SOHAR Aluminium)، آلومینیوم قطر QATALUM))، آلبا ALBA))، اماراتز گلوبال EGA))، معادن MAADEN))، اجیپتالوم Egyptalum)) و شرکت الصاعقه الکویتیه (K.S.C) هستند.

گفتنی است، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس سایت www.Arabal.com مراجعه کنید.


ثبت نظر

ارسال