دوازدهمین ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه بین‌المللی صنعت ساختمان ترکمنستان_عشق‌آباد ۲۰۲۲

پنجره‌ایرانیان؛ دوازدهمین ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه بین‌المللی صنعت ساختمان ترکمنستان مردادماه سال جاری در عشق‌آباد برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 11:34

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، دوازدهمین ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه بین‌المللی صنعت ساختمان ترکمنستان از ۱۵ تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۱ در ﻣﺮﮐﺰ بین‌المللی ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎﻫﻰ عشق‌آباد برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان ترکمنستان نه‌تنها به‌عنوان نقطه عطفی در صنعت ساختمان‌سازی کشور ترکمنستان به شمار می‌آید، بلکه یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های بین‌المللی نیز است. این نمایشگاه صنعتی به یکی از بزرگ‌ترین مکان‌ها برای مذاکره و به نمایش درآوردن محصولات و خدمات، برای شرکت‌های ملی و بین‌المللی پیشرو در صنعت ساخت‌وساز در جهان بدل گشته است. تمامی کسانی که در جستجوی ایجاد روابط تجاری مشترک و پرسود با همکاران ترکمنی خود و یا مشارکت فعال در اجرای برنامه‌های وسیع توسعه شهری در ترکمنستان هستند از نمایشگاه صنعت ساختمان ترکمنستان بازدید خواهند کرد.

نمایشگاه صنعت ساختمان ترکمنستان بهترین فرصت را برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان محلی و بین‌المللی خود قرار خواهد داد تا به ایجاد روابط تجاری جدید، برقراری ارتباط با پیشروان بازار ساختمان‌سازی در ترکمنستان، کسب سهم چشمگیری از بازار، ارزیابی صنعت ساختمان‌سازی در ترکمنستان و یافتن آخرین محصولات و راهکارها در یکی از پرتکاپوترین بازارهای جهان، بپردازند.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس بازرگانی خانم فولادوند 09123961352 تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال