هم‌زمان با نمایشگاه دروپنجره تهران 1401 برگزار می‌شود؛

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و تجهیزات وابسته تهران

پنجره‌ایرانیان؛ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و تجهیزات وابسته تهران هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران، تیرماه سال 1401 برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:7

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه، بر اساس اعلام تقویم نمایشگاهی کشور، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و تجهیزات وابسته تهران (iran glass show) با همکاری شرکت صنایع نمایشگاهی آوای موفق ایرانیان به‌عنوان مجری برگزارکننده از 5 تا 8 تیرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته، کمک به توسعه این صنعت و تدوین نقشه راه پیش روی صنعت شیشه کشور با بررسی وضعیت این صنعت در داخل کشور و مقایسه آن با کشورهای پیشرو در این حوزه است.

ازآنجایی‌که صنعت شیشه یکی از صنایع با ارزش‌افزوده بالا در میان صنایع جهان و کشور به‌حساب می‌آید، این نمایشگاه سعی دارد توسعه این صنعت بر مبنای آینده‌پژوهی در صنعت شیشه صورت گیرد و اهداف کلان و استراتژی‌های دستیابی به چشم‌انداز به‌خوبی تدوین و مشخص شود.

جایگاه برتر صنعت شیشه ایران در میان کشورهای منطقه، شبکه‌سازی ملی و منطقه‌ای برای رشد صنعت شیشه، تکمیل زنجیره ارزش صنایع داخلی و توسعه صنعت شیشه، توسعه تعامل با اقتصاد آزاد جهانی و توسعه صادرات، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، انتقال و توسعه فناوری و تجاری‌سازی دانش و فناوری شیشه از دیگر اهداف راهبری برگزاری نمایشگاه صنعت شیشه در کشور است. تولید شیشه در تمام کشورهاى جهان از صنایع مهم به‌حساب می‌آید، با توجه به گستردگی کاربرد شیشه در صنعت و زندگی روزانه و اختصاص درصد مناسبی از اشتغال در جامعه، ضرورت برگزاری نمایشگاهی تخصصی و بین‌المللی در این زمینه بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌ بین‌المللى شیشه و صنایع وابسته می‌تواند پل ارتباطى بین بازرگانان، کارشناسان صنعت‌گران و محققین صنعت شیشه در ایران با یکدیگر و دیگر کشورهاى جهان ‌باشد.

برگزاری این نمایشگاه تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آن‌ها برگزار نمى‌شوند، بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى - تکنولوژى نیز در خلال برگزارى نمایشگاه‌ها مورد تبادل قرار مى‌گیرند.

گفتنی است، شرکت صنایع نمایشگاهی آوای موفق ایرانیان با برگزاری نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته سعى دارد ضمن گسترش مبادلات خارجى و عقد قراردادهاى بازرگانى جدید، بازارهاى صادراتى و فروش داخلى نیز توسعه یافته و با شرکاى تجارى جدید پیوند حاصل شود.


ثبت نظر

ارسال