مدیرعامل آرل: در صورت رفع تحریم‌ها، تولید لمینت هیوندای را در ایران آغاز می‌کنیم

پنجره ایرانیان؛ شرکت آرل که در زمینه عرضه روکش‌های لمینت پروفیل دروپنجره برند هیوندای (HYUNDAI) کره جنوبی فعالیت می‌کند، نمایندگی رسمی عرضه این محصول در ایران را به عهده دارد.
  • سه شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 0:52

نماینده لمینت هیوندای در ایران در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان پیرامون حضورش در نمایشگاه امسال عنوان کرد: مجموعه ما قبل از این در زمینه یراق‌آلات فعالیت داشت و 5 دوره در نمایشگاه حضور داشتیم. مدت 3 سال است که نمایندگی برند لمینت هیوندای را برای کشور ایران کسب کرده‌ایم و در این زمینه هم 3 دوره در نمایشگاه حضور داشتیم.

اُزتورک در خصوص تاثیر کرونا بر فعالیت نمایشگاهی خاطرنشان کرد: تصور ما بر این بود که با توجه به موضوع کرونا و محدودیت‌هایی که ایجاد کرده است میزان استقبال از نمایشگاه و کیفیت برگزاری آن چندان مناسب نباشد اما باوجود همه این مشکلات نمایشگاه در سطح خوبی برگزار شده است و ما از برگزارکنندگان نمایشگاه و بازدیدکنندگان راضی هستیم و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: واقعیت این است که اگرچه مسئله کرونا بر بسیاری از فعالیت‌های مردم در همه نقاط دنیا تاثیر منفی گذاشته و همچنان شرایط کار و زندگی خیلی‌ها هنوز به روال عادی برنگشته است اما مردم تقریبا با موضوع کرونا کنار آمده‌اند و به شرایط سخت آن عادت کرده‌اند. امیدواریم هر چه زودتر بیماری کرونا از صحنه زندگی و فعالیت مردم کنار برود و شرایط عادی برقرار شود و نمایشگاه سال آینده را در شرایط بهتر و بدون کرونا برگزار کنیم.

نماینده لمینت هیوندای ایران با اشاره به کیفیت محصولاتشان اظهار کرد: روکش‌های لمینت هیوندای با 3 محصول که دارای گارانتی 10 تا 20 ساله هستند به مشتریان عرضه می‌شود که به خاطر کیفیت و استاندارد محصول با استقبال خوبی از سوی بازار و مصرف‌کننده ایرانی همراه بوده است.

اوزتورک در پایان پیرامون چشم‌انداز توسعه‌ای شرکت هیوندای در ایران گفت: بزرگ‌ترین مشکل تولیدکنندگان و شرکت‌های خارجی در ایران بحث تحریم‌های بین‌المللی ست که اگر این مسئله تحریم‌ها حل شود در نظر داریم بحث تولید این محصول را در داخل ایران نیز آغاز کنیم. با توجه به این‌که تولیدکنندگان زیادی در زمینه لمینت پروفیل دروپنجره در دنیا وجود ندارد (9 شرکت تولیدکننده در دنیا وجود دارد) امیدواریم هرچه زودتر این اتفاق صورت بگیرد.

 


نظرات

مصطفی سورگی

جهت ارسال نمونه و قیمت ها ممنون میشم ۰۹۱۵۵۶۳۲۴۲۲

ثبت نظر

ارسال