مدیرعامل رئال وین: افزودن دو خط اکسترود و ده قالب جدید را در طرح توسعه امسال داشتیم

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آروین فناوران صنعت ناب که در سال 1395 به ثبت رسیده، کار خود را از سال 1396 در زمینه تولید پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی با نام تجاری رئال وین در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز کرده است. رئال وین که پیش‌ازاین و از سال 1388 در زمینه ساخت و مونتاژ دروپنجره فعالیت می‌کرد، هفت دوره حضور در نمایشگاه دروپنجره تهران را در کارنامه خود دارد.
  • شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 20:6

مدیرعامل رئال وین در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان با اشاره به نحوه برگزاری و استقبال از نمایشگاه امسال عنوان کرد: نحوه برگزاری نمایشگاه سیزدهم نسبت به سال‌های قبل خوب بود و با توجه به موضوع کرونا و مشکلاتی که ایجاد کرده است میزان استقبال از نمایشگاه هم در حد قابل قبولی بود. ما از نحوه برگزاری نمایشگاه نسبتا راضی هستیم و نسبت به سال‌های قبل خدمات بهتر ارائه شد.

باقری پیرامون لزوم برگزاری و حضور در نمایشگاه‌ها با توجه به شرایط کرونایی و رکود حاکم بر بازار یادآور شد: به‌هرحال موضوع کرونا بر زندگی و کار همه افراد جامعه در نقاط مختلف دنیا اثر گذاشته است و ما هم تا حدودی این تاثیرپذیری را شاهد بودیم اما با توجه به این‌که مجموعه ما به مبحث کیفیت محصول اهمیت ویژه‌ای می‌دهد از نظر فروش مشکل زیادی برای ما به وجود نیامد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها باعث ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان و فعالان صنعت و بازار می‌شود. با توجه به این‌که مردم ظرف یک سال اخیر با مسئله کرونا و قرنطینه دست‌به‌گریبان بودند حضور در فضای نمایشگاه کمک می‌کند تا تنوعی در رفت‌وآمدها ایجاد شود؛ درواقع دیدوبازدیدهای نمایشگاهی باعث شادابی همکاران می‌شود.

مدیرعامل رئال وین به برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه اشاره کرد و گفت: ما برای سال پیش‌رو افزودن دو خط تولید اکسترود را در برنامه کاریمان داشتیم و همچنین ده قالب جدید نیز به سبد کالایی محصولاتمان اضافه شد. حضور در بازارهای منطقه‌ای و صادرات محصول به کشورهای همسایه مثل افغانستان را نیز در برنامه کاری امسالمان داشتیم. پیش‌بینی صادرات به کشورهای عراق، عمان و کشورهای حوزه خلیج‌فارس را هم در چشم‌انداز توسعه بازارمان داریم.


ثبت نظر

ارسال