مدیر فروش امرتات: منتظر یک سورپرایز از طرف مجموعه ما در آینده نزدیک باشید

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی امرتات تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی با دو برند لئووین و ماندو که نزدیک به دو سال از آغاز شکل‌گیری‌اش می‌گذرد اولین دوره حضورش در نمایشگاه دروپنجره تهران را از سر گذراند.
  • یکشنبه 17 مرداد 1400 ساعت 2:49

خانم حسینی یکی از پنج مدیر ارشد امرتات در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان ضمن اشاره به سابقه و تجربه طولانی اعضای هیئت‌مدیره این مجموعه گفت: امرتات اگرچه مجموعه‌ای نوپاست اما اعضای آن دارای سال‌ها سابقه در بخش‌های مختلف صنعت پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی در مجموعه‌های بزرگ کشور هستند.

حسینی کرونا را یکی از دغدغه‌های مهم امروز جامعه دانست و گفت: هرچند شرایط ویژه کرونایی و دغدغه‌هایی که در این زمینه وجود دارد باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده بود اما خوشبختانه برگزاری نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی صورت گرفت و مشکل خاصی برای ما وجود نداشت. میزان استقبال بازدیدکنندگان هم باوجود همه این مشکلات نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر بود.

وی افزود: به‌هرحال این شرایط کرونایی با توجه به اخبار و شنیده‌ها حداقل تا یکی دو سال دیگر ادامه خواهد داشت و به این زودی دست از سر ما برنمی‌دارد لذا باید با اتخاذ تمهیداتی با این شرایط مقابله کنیم که برگزاری نمایشگاه یکی از این تمهیدات است که می‌تواند در بهبود شرایط و برگشت وضعیت عادی به صنعت و بازار مفید واقع شود.

حسینی پیرامون چشم‌انداز توسعه‌ای مجموعه امرتات عنوان کرد: با توجه به سابقه و تجربه‌ای که مجموعه همکاران ما در شروع به کار امرتات داشتند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که با سبد کامل کالایی و سیستم‌های متنوع به بازار ورود پیدا کنیم و از نظر مقاطع کم‌وکسری نداشتیم. بااین‌حال یک محصول جدید در آینده نزدیک به سبد محصولات ما اضافه می‌شود که به‌عنوان یک سورپرایز در آینده نزدیک از طریق نشریه شما و سایر رسانه‌های خبری به اطلاع عموم خواهد رسید.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: دست‌یابی به محصول باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، مهم‌ترین هدف مجموعه امرتات است که امیدواریم در این زمینه موفق عمل کرده باشیم. برای تمامی همکارانمان در این صنعت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و خوشحالیم که در یک فضای دوستانه و مثبت با سایر همکارانمان در صنعت پروفیل دروپنجره رقابت و همکاری می‌کنیم.


ثبت نظر

ارسال