مدیرعامل ولمر ماشین: حضور در نمایشگاه به رشد صنعت و جلوگیری از خروج ارز کمک می‌کند

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تولیدی صنعتی ولمر ماشین که در زمینه تولید و عرضه ماشین‌آلات مونتاژ دروپنجره دوجداره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم در کشور فعالیت می‌کند، دوازدهمین سال حضور در نمایشگاه دروپنجره را پشت سر می‌گذارد.
  • یکشنبه 17 مرداد 1400 ساعت 1:42

مدیرعامل ولمر ماشین در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان با اشاره به لزوم حضور مستمر در نمایشگاه‌های تخصصی عنوان کرد: حضور در نمایشگاه به رشد و توسعه صنعت کشور و همچنین جلوگیری از خروج ارز و سرمایه ملی کمک می‌کند و بر همین اساس مجموعه ما سعی می‌کند در تمامی نمایشگاه‌های مرتبط، حضور مفید و مستمر داشته باشد.

محمد چراغی در خصوص محصول جدید مجموعه ولمر گفت: مجموعه ولمر به‌تازگی اقدام به تولید جک‌های پنوماتیک 4 میل کرده است که این محصول را در نمایشگاه امسال رونمایی و معرفی کردیم.

چراغی در ادامه افزود: ما در مجموعه ولمر در سال گذشته علاوه بر ارتقا سطح کیفی محصولات تلاش کردیم تا برای رفاه حال مصرف‌کنندگان، محصولاتمان را در چند رده و کلاس قیمتی از اکونومی تا پلاس ارائه کنیم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مشتریان همراه بود.

مدیرعامل ولمر با اشاره به نحوه برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: مهم‌ترین انتقادی که به مسئولان برگزارکننده نمایشگاه وارد است هزینه‌ای است که از بازدیدکنندگان دریافت می‌کنند. ضمن این‌که ما در سال‌های قبل چنین موردی را نداشتیم چرا باید از بازدیدکننده‌ای که برای بازدید از غرفه‌هایی می‌آید که از آن غرفه‌ها قبلا هزینه‌های قابل‌توجهی دریافت شده است دوباره پول دریافت کنند؟! سال‌های قبل حداقل دعوت‌نامه‌هایی به مشارکت‌کنندگان داده می‌شد تا به مهمانان ویژه و بازدیدکنندگانشان بدهند که متاسفانه امسال این یک قلم هم حذف شده بود و هزینه ورودی نسبتا زیادی هم از بازدیدکنندگان دریافت می‌شد. حداقل می‌توانستند این دعوت‌نامه‌ها را با قیمت مناسب‌تری به خود مشارکت‌کنندگان بفروشند تا ما این هزینه را پرداخت می‌کردیم و به مهمانانی که حضورشان در نمایشگاه برایمان مهم بود می‌دادیم. مورد بعدی تهویه سالن 40 است که با توجه به وسعت سالن و دوطبقه بودن آن، از نظر تهویه شرایط مناسبی ندارد و لازم است که در رفع این مشکل هم اقدامی صورت گیرد.

چراغی افزود: به‌جز این موارد، از مجری برگزارکننده نمایشگاه به خاطر تسهیل فرایند ثبت‌نام و جانمایی و غیره و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر می‌کنم و مشکل خاصی در این زمینه‌ها وجود نداشت.

مدیرعامل ولمر ماشین پیرامون لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی عنوان کرد: تا زمانی که وضعیت کلی بازار ارز کشور مشخص نشود و مشکلات تامین نقدینگی رفع نشود بازار و صنعت ما گرفتار رکود خواهد بود و نمایشگاه هم به‌عنوان یک بخش از این صنعت از این شرایط لطمه خواهد دید. تلاش ما و بسیاری از شرکت‌ها این است که در این شرایط رکود فقط خودمان را سرپا نگهداریم و کار بیشتری نمی‌توانیم انجام دهیم.


ثبت نظر

ارسال