گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی فارس

پنجره‌ایرانیان؛ بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور خرم رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور و رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از مسئولین استان و فعالان برتر این حوزه عصر روز سه‌شنبه 8 تیرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس آغاز به کار کرد.
  • چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 12:1

به گزارش ایلنا، سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان می‌تواند به‌طور مستقیم و غیرمستقیم با ایجاد فرصت‌های گوناگون و متنوع شغلی، پیشرفت و رشد کشور را رقم بزند و قطعا تلاش برای رونق بخشی به این صنعت موجب گردش بهتر چرخه اقتصادی می‌شود.

 موسوی استان فارس را از استان‌های برتر و پیشگام در حوزه صنعت ساختمان برشمرد و افزود: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به آب‌های خلیج‌فارس و کشورهای حاشیه آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند به توسعه و پیشرفت صادرات غیرنفتی کشور کمک کند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اعلام اینکه سه سالن سرو، بهار و حافظ به مساحت 10 هزار مترمربع به بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اختصاص داده شده است گفت: این نمایشگاه با حضور 93 شرکت و تولیدکننده معتبر داخلی از سراسر نقاط کشور که 45 درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، البرز، یزد و ... است، برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام بازدید از سالن‌ها الزامی است گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازدید از نمایشگاه صرفا با دریافت نوبت بازدید رایگان آنلاین از وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir میسر بوده و به هنگام ورود به سالن با استعلام کد ملی بازدیدکنندگان از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود بیماران در دوره نقاهت و قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن‌های نمایشگاهی ممانعت به عمل می‌آید.

 


ثبت نظر

ارسال