تعویق مجدد سیزدهمین نمایشگاه آلومینیوم آلمان

پنجره‌ایرانیان؛ با تعویق مجدد سیزدهمین نمایشگاه آلومینیوم آلمان، تاریخ برگزاری این رویداد به مهرماه سال آینده موکول شد.
  • یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 14:49

به گزارش پنجره‌ایرانیان، این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت آلومینیوم در جهان است ابتدا قرار بود در تاریخ ۶ تا ۸ اکتبر سال ۲۰۲۰ مصادف با ۱۵ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تاریخ ۱۸ تا ۲۰ می سال ۲۰۲۱ مصادف با ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ منتقل شد.

با ادامه شیوع و اوج‌گیری مجدد کرونا این تاریخ دوباره به تعویق افتاد و لذا مقرر شد سیزدهمین نمایشگاه آلومینیوم آلمان در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ سپتامبر 2021 مصادف با سه‌شنبه ۶ مهر تا پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ برگزار شود.

گفتنی است، نمایشگاه آلومینیوم آلمان (Aluminium) یک رویداد کامل درباره تمامی بخش‌های صنعت آلومینیوم است. این نمایشگاه، فرصتی بین‌المللی برای تهیه‌کنندگان مواد اولیه، محصولات نیمه‌تمام و تمام‌شده، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات استخراج، تصفیه و تولید آلومینیوم، تولیدکنندگان ماشین‌آلات، تجارت فلزات سبک، مشاوران، متخصصان، کارشناسان و صاحب‌نظران این صنعت است. بیش از ١٨،٠٠٠ بازدیدکننده متخصص از سراسر جهان برای آشنایی و دست‌یابی به متدها و تکنولوژی‌های جدید دنیای آلومینیوم، نه‌تنها از جانب تولیدکنندگان مواد خام بلکه با دیدار با کارشناسان و صاحبان پالایشگاه‌ها، تامین کنندگان و تولیدکنندگان قطعات خودرویی، صنایع ساختمانی و تامین کنندگان آخرین فن‌آوری‌های و ماشین‌آلات روز اکستروژن، عملیات حرارتی، ریخته‌گری، برش یا پوشش‌دهی سطحی قطعات آلومینیومی خود را به دوسلدورف آلمان می‌رسانند.


ثبت نظر

ارسال