آغاز جانمایی غرفه‌ها در دوازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ جانمایی غرفه‌ها در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران شد.
  • یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 14:40

 

در اطلاعیه ستاد برگزاری نمایشگاه آمده است:

گروه اول: گروه آلومینیوم

- جانمایی متقاضیان گروه آلومینیوم جهت مشارکت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۲/۳۰ آغاز خواهد شد. متقاضیان این گروه ضروری است از ساعت تعیین‌شده به وب‌سایت نمایشگاه مراجعه کرده و از قسمت ورود به پنل کاربری، username و password خود را که به هنگام انجام پیش ثبت‌نام از همین وب‌سایت دریافت نموده‌اند وارد کنند.

- نقشه‌های تقسیم‌بندی شده سالن‌ها در گروه آلومینیوم از هم‌اکنون در وب‌سایت نمایشگاه قابل‌مشاهده هستند، متقاضیان محترم می‌توانند وضعیت نقشه‌ها و غرفه‌ها را بررسی نمایند تا در زمان ثبت‌نام و جانمایی از پیش‌زمینه ذهنی مناسب برخوردار باشند.

- همان‌گونه که قبلا نیز اعلام شده است، غرفه‌های ویژه خارج از سیستم جانمایی آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لذا متقاضیانی که غرفه ویژه آن‌ها مشخص و معرفی‌شده است نیازی به انتخاب غرفه به‌صورت آنلاین ندارند.

- با توجه به اینکه سالن مربوط به گروه آلومینیوم شامل سالن‌های 31A و 31B می‌باشند، این گروه فقط امکان دسترسی و رؤیت همین دو سالن را خواهند داشت و امکان باز شدن سالن‌های دیگر و رویت آنها وجود ندارد.

- اولین برگ خرید در انتخاب غرفه‌ها، اولویت زمانی مراجعه به وب‌سایت است. بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه نمایند امکان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت.

- متقاضیان محترم می‌باید پس از باز شدن سایت، درصورت بروز مشکل در جانمایی با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل کنند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ تیرماه سال 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال