هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان پروژه قطر

پنجره‌ایرانیان؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر فروردین سال آینده در دوحه برگزار می‌شود.
  • شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 14:59

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر از 19 تا 21 فروردین 1399 (7-9 april 2020) توسط شرکت IFP Group در مرکز بین‌المللی نمایشگاهی دوحه برگزار می‌شود. مجری پاویون ایران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر، شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن است.

چشم‌انداز دولت قطر برای تنوع بخشیدن به اقتصاد، همراه با تاکید برای پیشرفت در زمینه‌های غیرنفتی؛ بودجه به این دولت را به سمت پروژه‌های عمرانی در طی دوره 2022-2018 سوق داده، بعلاوه تلاش‌های دولت قطر برای ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل و پروژه‌های عمرانی جام جهانی فیفا 2022، رشد صنعت را به همراه خواهد داشت. همچنین طبق گزارش Timetics پیش‌بینی می‌شود ارزش تولیدی صنعت ساخت‌وساز بین سال 2018-2022 تا 15.3% رشد نماید. پروژه قطر بزرگ‌ترین و جامع‌ترین پلتفرم تجاری ساخت‌وساز اسکله با 16 سال تجربه در بازار قطر همراه است.

گفتنی است، گروه‌های اصلی حاضر در این نمایشگاه شامل تجهیزات و مصالح ساختمانی، تجهیزات و مواد مورداستفاده در فضای داخلی ساختمان، سنگ و تکنولوژی‌های وابسته به آن، ماشین‌آلات، فولاد، روشنایی، تهویه و صنایع مرتبط HVAC، انرژی و الکتریسیته است.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال