حضور آلفام در نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی اصفهان

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت اصفهان فام مبتکران (آلفام) در نخستین نمایشگاه بین‌المللی پوشش‌های ساختمانی که شهریورماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.
  • سه شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 10:24

نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی از 26 تا 29 شهریورماه 1398 در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود. در نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی 35 شرکت معتبر فعال داخلی (Coverex) در اصفهان حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه شیشه و سازه‌های نما، پوشش‌های نانو، پوشش‌های بزرگ نمای ساختمان، چوب، سیمان، رنگ و... آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. این شرکت‌ها که به‌صورت عمده از دو استان تهران و اصفهان در نمایشگاه حضور می‌یابند، فعالیت‌ها، کالاها و توانمندی‌های خود را در مساحتی بالغ‌بر سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت. اصفهان برای نخستین بار در کشور میزبان عنوان نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی است. همین عامل سبب شده تا شاهد برگزاری یک نمایشگاه کاملاً تخصصی باشیم که بسیاری از برندهای معتبر از آن استقبال کرده‌اند.

در کنار این نمایشگاه، چهار سمینار تخصصی نیز برگزار می‌شود. سمینار صادرات در شرایط رکود صنعت ساختمان، سمینار آموزشی آجر و سمینار آموزشی گروه صنعتی ریف ازجمله برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی اصفهان به شمار می‌روند. نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی از ساعت 16 تا 22 روزهای 26 تا 29 شهریورماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ شرکت اصفهان فام مبتکران (آلفام) در زمینه تولید و توزیع انواع داربست مدولار، دیوار سبز، نردبان آلومینیومی، دروپنجره آلومینیومی، نمای آلومینیومی و شیشه‌ای، دکوراسیون داخلی، نرده‌های آلومینیومی و شیشه دوجداره، نماهای چوبی، حفاظ‌های استیل و داربست، زیرپالت و... فعالیت می‌کند.

 

 


ثبت نظر

ارسال