برگزاری کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم CRU در لندن

پنجره‌ایرانیان؛ بیست‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی CRU در برج جمیرا کارلتون (Jumeirah Carlton) شهر لندن با حضور شرکت‌های مختلف دست‌اندرکار این صنعت برگزار شد.
  • چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 12:24

به‌گزارش هوشمند نیوز، بیست‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی CRU یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت آلومینیوم در تاریخ 24  تا 296 ماه آوریل (4 تا 6 اردیبهشت 1398) سال جاری با حضور شرکت‌های مختلف دست‌اندرکار این صنعت در برج جمیرا کارلتون (Jumeirah Carlton)  شهر لندن، انگلستان برگزار شد. در این کنفرانس بیش از ۲۱۰ شرکت‌کننده از ۱۲۹ شرکت آلومینیومی جهان و از ۴۱ کشور مختلف حضور یافتند.

سخنگویان این کنفرانس، از شرکت روسال، انستیتوی بین‌المللی آلومینیوم، موسسه CRU، چالکو، ریوتینتو، نورسک‌هیدرو، لیبرتی آلومینیوم، اتوتک، بورس فلزات لندن، کانستلیوم و بسیاری دیگر از شرکت‌های دست‌اندرکار صنعت آلومینیوم، درباره چشم‌انداز صنعت آلومینیوم، موجودی آلومینیوم، تقاضا، قیمت، پرمیوم، هزینه تولید و ... صحبت کردند. شرکت‌های آلبا، معادن، ‏فیچ، اینووال تکنولوژی، روسال، اتوتک، بورس فلزات لندن، اینترگروپ و ایجنسی نیز ازجمله اسپانسرهای این کنفرانس بودند.

در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاه کوچکی با حضور تعدادی از شرکت‌های آلومینیومی برگزار شد.

ازجمله شرکت‌های حاضر و فعال در این کنفرانس، شرکت بحرینی آلبا بوده که به‌عنوان اسپانسر نقش مهمی در این کنفرانس ایفا کرد. به گفته تیم موری، مدیرعامل این شرکت، کنفرانس CRU موقعیت مناسبی برای ملاقات آلبا با همکاران این شرکت بوده است. به ‌گفته موری مهم‌ترین هدف آلبا از حضور در این کنفرانس بررسی پتانسیل و جایگاه این شرکت در بازار آلومینیوم در آستانه تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین واحد ذوب آلومینیومی در جهان است.

 


ثبت نظر

ارسال