در وب‌سایت دهمین نمایشگاه در و پنجره تهران؛

امکان رویت نقشه سالن گروه ماشین‌آلات مهیا شد

پنجره‌ایرانیان؛ امکان رویت نقشه سالن گروه ماشین‌آلات بر روی وب‌سایت دهمین نمایشگاه در و پنجره تهران برای مشارکت‌کنندگان مهیا شد.
  • چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 1:37

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه در و پنجره تهران، نقشه‌های تقسیم‌بندی شده سالن گروه ماشین‌آلات از هم‌اکنون در وب‌سایت نمایشگاه قابل‌مشاهده هستند ولی انجام جانمایی و انتخاب غرفه فقط از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه 15 مهرماه 1397 میسر خواهد بود.

متقاضیان محترم می‌توانند وضعیت نقشه‌ها و غرفه‌ها را بررسی کرده تا در زمان ثبت‌نام و جانمایی از پیش‌زمینه ذهنی مناسب برخوردار باشند.

متقاضیان محترم می‌توانند پس از باز شدن سایت، در صورت بروز مشکل در جانمایی با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

نکته مهم: غرفه انتخاب‌شده تنها در صورتی در رزرو متقاضی مربوطه خواهد بود که ۵۰% هزینه اجاره‌بها تا پایان همان روز پرداخت و رسید آن به ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه شود. در غیر این صورت غرفه مربوطه از رزرو خارج شده و به‌عنوان غرفه آزاد در دسترس سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد تخصصی در حوزه صنعت در و پنجره در منطقه خاورمیانه، از تاریخ ۳ تا ۶ بهمن‌ماه سال 97 توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال