نمایشگاه برترین‌های توسعه صنعت ساختمان برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ نخستین نمایشگاه برترین‌های توسعه صنعت ساختمان (طراحی، تدارکات، اجرا و بهره‌برداری) در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار شد.
  • دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 15:1

نخستین نمایشگاه برترین‌های توسعه صنعت ساختمان (CIDEX2018) با حضور ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی و در مساحت ۴۵ هزار مترمربع از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۹۷ پذیرای مهندسان، متخصصان و دست‌اندرکاران این صنعت بود.

مدیر اجرای نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی شرکت‌های تولیدکننده داخلی و ارائه کالای ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه اولین و بزرگ‌ترین رویداد در نوع خود است که با حضور جمع کثیری از شرکت‌های تراز اول داخلی و خارجی برگزارشده است.

یادآور می‌شود که نمایشگاه برترین‌های توسعه صنعت ساختمان به همت اتاق تعاون ایران و با همکاری بازار بزرگ ایران (ایران مال) برپاشده است.

ایران مال که در منطقه ۲۲ تهران و در غرب بزرگراه همت و نزدیک به دریاچه چیتگر واقع شده است، یک‌میلیون و ۹۵۰ مترمربع مساحت دارد که حدود ۵۰۰ هزار مترمربع آن را واحدهای تجاری تشکیل می‌دهند.

در فاز اول ایران مال که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع آن رونمایی خواهد شد که این فاز دارای ۳۰۰ هزار مترمربع، واحد تجاری و تولیدی است و ۵۵۰ مترمربع دیگر نیز در فاز دوم و تا پایان سال ۱۳۹۹ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


ثبت نظر

ارسال