آغاز ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران

پنجره‌ایرانیان؛ ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران آغاز شد.
  • پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 7:32

ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران که از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود، آغاز شد. متقاضیان مشارکت در بخش داخلی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران، می‌توانند از روز شنبه ۱ اردیبهشت‌ماه ۹۷ تا زمان تکمیل ظرفیت نمایشگاه به سایت ثبت‌نام این نمایشگاه به نشانی www.idro-sanat.com مراجعه کنند. ثبت‌نام بخش ارزی نیز هم‌اکنون شروع‌شده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت یکی از وسیع‌ترین و گسترده‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور است. این نمایشگاه از ابتدا باهدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر فعالیت خود را شروع کرد. این نمایشگاه همچنین به‌عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت‌کننده به شمار می‌آید.

زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه شامل؛ ماشین‌آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، اتوماسیون صنعتی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، تجهیزات ایمنی و بهداشت، فروش و خدمات پس از فروش است.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی صنعت همه‌ساله در ماه مهر برگزار می‌شود. شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو از سال ۱۳۸۰ همواره عهده‌دار اجرای بخش داخلی و نیز از سال ۱۳۹۱ تاکنون اجرای بخش‌های بین‌المللی و داخلی را بر عهده داشته است.

 


ثبت نظر

ارسال