آغاز جانمایی غرفه‌های گروه «در» در نمایشگاه در و پنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ جانمایی غرفه‌های گروه «در» در نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته 18 مهرماه آغاز می‌شود.
  • یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 20:22

جانمایی متقاضیان گروه «در» جهت مشارکت در نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه 18 مهر 96 آغاز خواهد شد. متقاضیان این گروه می‌باید از ساعت تعیین‌شده به وب‌سایت نمایشگاه مراجعه کرده و از قسمت ورود به پنل کاربری، username و password خود را که به هنگام انجام پیش ثبت‌نام از همین وب‌سایت دریافت کرده‌اند وارد کنند.

غرفه‌های ویژه خارج از سیستم جانمایی آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، لذا متقاضیانی که غرفه ویژه آن‌ها مشخص و معرفی شده است نیازی به انتخاب غرفه به‌صورت آنلاین ندارند.

سالن‌های مربوط به گروه «در» شامل سالن‌های ۷ و ۸ و ۹ است. این گروه فقط امکان دسترسی و رؤیت همین دو سالن را خواهند داشت و امکان باز شدن سالن‌های دیگر و رؤیت آن‌ها وجود ندارد.

اولین فاکتور در انتخاب غرفه‌ها، اولویت زمانی مراجعه به وب‌سایت است. بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه کنند امکان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت.

نقشه‌های تقسیم‌بندی شده سالن‌ها در گروه در از هم‌اکنون در وب‌سایت نمایشگاه قابل‌مشاهده هستند ولی انجام جانمایی و انتخاب غرفه فقط از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۷/۱۸ میسر است. متقاضیان می‌توانند وضعیت نقشه‌ها و غرفه‌ها را بررسی کنند تا در زمان ثبت‌نام و جانمایی از پیش‌زمینه ذهنی مناسب برخوردار باشند.

متقاضیان می‌توانند پس از باز شدن سایت، در صورت بروز مشکل در جانمایی با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

نکته مهم: غرفه انتخاب‌شده تنها در صورتی در رزرو متقاضی مربوطه خواهد بود که ۵۰% هزینه اجاره‌بها تا پایان همان روز پرداخت و رسید آن به ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه شود. در غیر این صورت غرفه مربوطه از رزرو خارج شده و به‌عنوان غرفه آزاد در دسترس سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.


ثبت نظر

ارسال