نشانه‌های کم‌آبی در آب شرب یزد

پنجره ایرانیان: در آستانه فصل گرما نخستین نشانه‌های معضل کم آبی در بخش آب شهروندان یزدی آشکار شد به گونه‌ای که صبح روز چهارشنبه به دلیل کاهش افت فشار آب ، تمامی مدارس مقاطع ابتدایی نواحی یک و دو شهر یزد تعطیل شد .
  • چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 10:32

به گزارش ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد دقایقی پیش در نشست خبری در این باره گفت: مشکلات فنی پیش آمده از عصر دیروز موجب قطعی کامل آب انتقالی و تعطیلی مدارس شهر یزد شده است.

محمدحسین امامی در خصوص قطعی آب یزد و تعطیلی مدارس افزود: بنا بود دیشب این مشکل مرتفع شود ولی مشکل زیاد بود و تا فردا صبح شاهد جریان دوباره آب خواهیم بود. وی اظهارکرد: تمام چاه های یزد وارد مدار هستند و هیچ گونه مشکل آلودگی وجود ندارد و قطعی آب در شهر یزد نداریم اما کاهش فشار آب به میزان قابل توجهی وجود دارد.

امامی از آمادگی برای استقرار تانکرهای و آبرسانی سیار در صورت نیاز خبر داد و از مردم خواست صرفه جویی کنند .

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد تصریح کرد: یزد از لحاظ منابع آب همیشه دچار مشکل بوده است و بنابراین استفاده بهینه از منابع آب لازم و ضروری است. وی اظهار داشت: شهرهایی که از آب انتقالی استفاده می کنند مشکلی در زمینه قطعی آب ندارند ولی ممکن است دچار افت شده باشند .

امامی ادامه داد: تعطیلی مدارس و برخی مهد کودک ها بخاطر نبود آب و جلوگیری از مشکلات برای دانش آموزان و فرهنگیان است .

این مقام مسئول یادآور شد: اخیرا پیامک هایی در سطح شهر ارسال شده که آب یزد دچار آلودگی است در صورتی که به هیج وجه این شایعات صحت ندارد و آب موجود سالم است و جای هیچ گونه نگرانی نیست . صبح امروز به دلیل کاهش افت فشار آب ، تمامی مدارس مقاطع ابتدایی نواحی یک و دو شهر یزد تعطیل اعلام شد


ثبت نظر

ارسال