30 میلیون مشترک از خدمات شرکت توانیر بهره‌مندند

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 76، بهمن ماه 1392

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: هم اینک 30 میلیون مشترک از خدمات توزیع برق این شرکت بهره‌مندند.
  • چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 0:31

 غلامرضا خوش خلق افزود: حدود 20 میلیون مشترک در بخش خانگی و مابقی در بخش های صنعت، کشاورزی و تجاری زیر پوشش خدمات توزیع برق شرکت توانیر هستند.
وی ادامه داد: 700 هزار کیلومتر شبکه برق در کشور وجود دارد که این رقم با افزایش میزان مشترکان حوزه‌های مختلف به طور مرتب افزایش می‌‌یابد.
وی اظهار کرد: سالانه به طور متوسط یک و نیم میلیون مشترک جدید به مجموع مشترکان شرکت توانیراضافه می‌‌شود که این امر مسوولیت خادمان مردم در حوزه توزیع برق را سنگین تر می‌‌کند.
خوش خلق ادامه داد: 60 درصد برق استان مرکزی در بخش صنعت مصرف می‌‌شود که لازم است با ارایه برنامه‌های آموزش محور به ویژه برای کارگران، در راستای بهینه سازی مصرف انرژی برق در این استان تلاش شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: استان مرکزی از استان های پیشگام و فعال در حوزه توزیع و انتقال انرژی برق در کشور است و به جهت موقعیت جغرافیایی از اهمیت خاصی برخوردار است. وی تولید و توزیع برق در تابستان امسال را مهمترین اولویت کاری در سال آینده دانست و افزود: فرهنگ سازی بهینه مصرف به ویژه در بخش خانگی و صنعتی در ایام اوج مصرف برق، به پایداری شبکه و رفع خاموشی‌های احتمالی کمک به سزایی خواهد کرد.


ثبت نظر

ارسال