رونمایی از چهارمین چراغ ال‌ای‌دی استاندارد ایران

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 74، آذرماه 1392

نام چراغ خیابانی مدل آپولو در فهرست چراغهای ال‌ای‌دی منطبق با مشخصات فنی استاندارد در پایگاه دانش روشنایی سایت سابا درج شد.
  • جمعه 1 آذر 1392 ساعت 11:5

به گزارش دفتر روابط عمومی سازمان بهره وری انرژی ایران، چراغ خیابانی مدل آپولو که ساخت شرکت شایان برق است پس از آزمون در آزمایشگاه های معتبر و بررسی مدارک مربوطه، به عنوان چهارمین محصول ال‌ای‌دی، موفق به کسب امتیاز کافی جهت معرفی در فهرست چراغ های ال‌ای‌دی منطبق با مشخصات فنی استاندارد در سایت سابا شد. توان این چراغ 210 وات و درجۀ حفاظت آن IP65 بوده و براساس شبیه سازی رایانه ای، قادر به تأمین نور استاندارد در معابر شریانی درجۀ 2 اصلی با کاربری تجاری و راه های شریانی درجۀ 1 با کاربری تجاری مسکونی است.

فهرست چراغ های ال‌ای‌دی مورد تأیید سازمان بهره وری انرژی ایران، در پایگاه دانش روشنایی سایت این سازمان به آدرس www. saba.org.ir قرار دارد. ضمناً بررسی محصولات جهت معرفی در این فهرست براساس مشخصات فنی تدوین شده توسط کارگروه ال‌ای‌دی سابا انجام گرفته است که این مشخصات فنی تحت مجموعۀ 5 استاندارد ملی به شمارۀ 14878 توسط سازمان ملی استاندارد ابلاغ شده اند. این گزارش می افزاید: پیش از چراغ آپولو، سه نوع چراغ ال‌ای‌دی شامل محصول شرکت شهاب توشه با توان نامی 68 وات (قابل استفاده در معابر شریانی درجۀ 2) و محصولات شرکت تله صنعت البرز با توان نامی 34 وات در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی (قابل استفاده در معابر محلی) در فهرست مذکور قرار گرفته اند.


ثبت نظر

ارسال