بهینه‌سازی مصرف انرژی به کتاب‌های درسی راه می‌یابد

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 74، آذرماه 1392

نشست هم اندیشی سابا و سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش درخصوص اصلاح مطالب مدیریت مصرف انرژی در کتب درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه برگزار شد.
  • جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:59

به گزارش دفتر روابط عمومی سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) در راستای اجرای مادۀ 64 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی در زمینۀ اصلاح مطالب و مؤلفه های مربوط به مدیریت مصرف انرژی در کتب درسی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه، دفتر آموزش و اطلاع رسانی سابا اقدام به برگزاری یک جلسۀ هماندیشی با سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش (دفتر تألیف کتب ابتدایی و متوسطه) با حضور تعدادی از مسئولین و کارشناسان این وزارتخانه در تاریخ 5 آبان ماه سال جاری در محل سازمان بهره وری انرژی ایران نمود.

در این جلسه که با حضور مسئول هماهنگی گروه های متوسطه، معاونت های گروه ابتدایی و متوسطه، مسئولین گروه های مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی وگروه جغرافیا و کارشناسان مسئول گروه علوم و گروه زمین شناسی مقطع متوسطۀ سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

ضمن معرفی مجدد سایت کودک و نوجوان سابا و تهیه و تدوین دانستنی های مفید برای سؤالات کتاب کار ارتباطات اجتماعی سال ششم ابتدایی، امکان همکاری های بیشتر و عملیاتی شدن مادۀ 64 قانون اصلاح الگوی مصرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 


ثبت نظر

ارسال