خیابان‌های بوینس‌آیرس به لامپ‌های LED مجهز می‌شود

شرکت فیلیپس قصد دارد طی مدت سه سال بیش از 125 هزار لامپ موجود در خیابان‌های شهر بوینس‌آیرسِ آرژانتین را با لامپ‌های LEDتعویض کند که این امر موجب صرفه‌جویی بیش از پنجاه درصد مصرف انرژی خواهد شد.
  • جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:50

شرکت فیلیپس قصد دارد طی مدت سه سال بیش از 125 هزار لامپ موجود در خیابان‌های شهر بوینس‌آیرسِ آرژانتین را با لامپ‌های LEDتعویض کند که این امر موجب صرفه‌جویی بیش از پنجاه درصد مصرف انرژی خواهد شد. ‌شرکت فیلیپس طی قراردادی با شهرداری شهر بوینس‌آیرس متعهد شده است تا سیستم روشنایی شهر بوینس‌آیرس را به لامپ‌های LED مجهز نماید که این امر بیش از پنجاه درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی به‌همراه خواهد داشت. ضمناً این اقدام سالانه موجب کاهش چشم‌گیری در میزان خروج گازهای گلخانه‌ای و به‌خصوص کاهش آلودگی و اثرات زیست‌محیطی ناشی از به‌کارگیری این نوع از سیستم‌های روشنایی و هزینه‌های مربوط به تأمین و نگهداری سیستم روشنایی شهر بوینس‌آیرس می‌شود.

مزیت دیگر این سیستم امکان نصب دیمرهایی برروی تجهیزات روشنایی این شهر است که امکان این را می‌دهد به‌طور اتوماتیک و با توجه ‌به شرایط محیطی، لامپ‌ها خاموش یا کم‌نور شوند و این مورد نیزصرفه‌جویی چشم‌گیری در مصرف انرژی به دنبال خواهد داشت.

گاستاوو ورنا مدیرعامل شرکت فیلیپس در شهر بوینس‌آیرس در این زمینه می‌گوید؛لامپ‌های LEDمحصولاتی منحصربه‌فرد، انعطاف‌پذیر، پایدار و سازگار با محیط‌زیست می‌باشند ونوآوری در زمینۀ لامپ‌های LED یک تغییر اساسی در صنعت روشنایی ایجاد کرده و البته این امر صرفه‌جویی چشم‌گیری در مصرف انرژی را نیز به ارمغان داشته است که تا چندین سال پیش چنین انتظاری از لامپ‌‌های LEDنبود. 


ثبت نظر

ارسال