تهران میزبان نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر

پنجره ایرانیان:هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی که یکی از بزرگترین نمایشگاههای این حوزه در منطقه خاورمیانه است، از 2 تا 5 اسفند ماه با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
  • شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 10:17

به گزارش ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر؛ در این نمایشگاه، شرکت ها، سازمان ها، صنعتگران و متخصص ایرانی و خارجی، آخرین و جدیدترین محصولات، خدمات و تکنولوژی های مرتبط با انرژی های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.
در هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی؛ جدیدترین دستاوردها و فن آوری های این حوزه نظیر انواع آبگرمکن های خورشیدی، سیستم های گرمایشی خورشیدی، نرم افزار مانیتورینگ مولدهای خورشیدی، نیروگاه های خورشیدی، سیستم های خورشیدی، پنلهای خورشیدی، توربین های بادی و سیستم های هیبریدی، تجهیزات انرژی خورشیدی و بادی، ممیزی انرژی و سیستم های هیبریدی، شبکه های توزیع برق، لامپ کم مصرف، دیتا لاگر، سیستم های مدیریت مصرف انرژی، چراغهای ال.ای.دی، کنتورهای دیجیتال، تولید و بهینه سازی ادوات و انواع باطری های یو.اس.پی ارائه خواهد شد.
برنامه ریزی برای بازدید چند هیات مختلف اقتصادی و دانشگاهی داخلی و خارجی و برگزاری دو همایش و چند نشست علمی و تخصصی برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.
هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی از سوی وزارت نیرو و با همکاری سازمان انرژی های نو ایران، سازمان بهینه سازی انرژی ایران و کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
کیومرث جلیلیان دبیر ستاد برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های وزارت نیرو گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، فرصت مغتنمی است تا مشارکت کنندگان ایرانی و بین المللی، محصولات و خدمات خود را در حوزه صنعت انرژی در فضایی مناسب به نمایش گذ اشته و ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار گیرند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه هر ساله میزبان شرکت های مختلفی از داخل و خارج از کشور است، افزود: شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر که مهمترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه محسوب می شود، با در نظرگرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را نیز هدایت می کنند.
دبیر برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، خاطرنشان کرد: امروزه مدیریت انرژی و نیز واقعی سازی قیمت ها در حوزه انرژی، عملا مسائل مرتبط با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و صرفه جویی انرژی را به یکی از مهمترین مسائل روز حوزه انرژی تبدیل کرده است.
جلیلیان اضافه کرد: براین اساس و با توجه به اقبال گسترده شرکت های فعال این حوزه و حمایت همه جانبه دولت درخصوص حرکت به سمت صرفه جویی انرژی و نیز جایگزینی انرژی های تجدیدپذیر به جای سوخت های فسیلی، اهمیت برگزاری نمایشگاه انرژی های نو و تجدیدپذیر بیش از پیش نمایان می شود.
وی افزود: ارتقا سطح علمی و عملی متخصصان حوزه انرژی های نو، بهینه سازی انرژی، معرفی ظرفیت های جدید کشور، ارائه و آشنائی با فناوری های روز دنیا، ایجاد بستر لازم برای بهره مندی حداکثری از منابع تجدیدپذیر و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و بهره وری انرژی در جامعه برخی از اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی است.
هفتمین نمایشگاه بین المللی انرژی های نو، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی از 2 تا 5 اسفندماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال