پاویون ملی ایران در نمایشگاه ساختمان دبی برپا می‌شود

پنجره ایرانیان:پاویون ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه های بین المللی صنعت ساختمان ( The Big 5) و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان دبی برپا می شود.
  • چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 15:32

مدیر بخش نمایشگاه ها و هیات های تجاری خارج از کشور شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان روز چهارشنبه در این باره گفت: نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی از 26 تا 29 آبان توسط شرکت نمایشگاهی دی ام جی ایونتس ( dmg::events) برگزار می شود.

رزیتا مشکلانی با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان دبی، بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در خاورمیانه و شمال آفریقا است افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی پاویون ملی ایران را در این نمایشگاه برگزار می کند.

وی اظهار کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، نماینده انحصاری این نمایشگاه در ایران برای برنامه ریزی و جذب شرکت های فعال در زمینه صنعت ساختمان است.
وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان اموری مانند گمرکی، مسافرتی و تخصیص فضای نمایشگاهی را برای متقاضیان ایرانی شرکت در این نمایشگاه انجام می دهد.

این کارشناس گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان دبی سال گذشته میزبان بیش از دو هزار و 742 غرفه دار از 57 کشور و حدود 75 هزار بازدیدکننده از 150 کشور در فضای نمایشگاهی به وسعت 48 هزار و 610 متر مربع بود.
وی تصریح کرد: همزمان با این نمایشگاه، سومین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان در دبی برگزار می شود که شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، مسئولیت برگزاری پاویون ملی ایران در این نمایشگاه را برعهده دارد.

مشکلانی با بیان اینکه در این دوره از این نمایشگاه ها 9 شرکت ایرانی در فضایی به متراژ 129 مترمربع در پاویون ملی ایران حضور دارند، خاطرنشان کرد: بسیاری از متقاضیان به دلیل پر شدن فضای نمایشگاهی فرصت حضور در این رویداد را از دست دادند.
وی تعداد شرکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه ساختمان دبی را شش شرکت و در نمایشگاه سیمان را سه شرکت اعلام و اضافه کرد: حدود 650 نفر از ایران از طریق سایت مرکز نمایشگاهی دی ام جی ایونتس برای بازدید از این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

زمینه های مشارکت در این نمایشگاه ها، آهن آلات، ابزارآلات، آبنما، بتن، پنوماتیک، پوشش کف و دیوار، تجهیزات ارتباطی، اطفای حریق و ایمنی، تجهیزات بهداشتی، حمام و آشپزخانه، تزیینات و معماری داخلی، چوب، پلاستیک و کامپوزیت است.
سیستم تهویه، گرمایشی و سرمایشی، سیستمهای الکترونیکی، شیشه و لعاب، عایق رطوبت و گرما، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، مدیریت تسهیلات و تاسیسات، مصالح و تجهیزات ساختمانی، نرم افزار، فناوری اطلاعات و سیمان از دیگر زمینه های شرکت در این نمایشگاه هاست.


ثبت نظر

ارسال