8 نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط با انرژی در دنیا

نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت تهویه مطبوع انرژی خورشیدی ، صرفه‌جویی انرژی و صنایع انرژی‌های نو و کاهش انتشار، تکنولوژی انرژی‌های تجدیدپذیر ،انرژی‌های تجدیدپذیر هند، توان و انرژی‌های جایگزین آسیا، نمایشگاه انرژی ترکیه ، نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر و همایش و نمایشگاه آیروسل در روزها و ماه‌های آینده در 8 کشور جهان برگزار می‌شود
  • چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 17:47

ردیف

کشور   محل برگزاری

عنوان

توضیحات

تاریخ   برگزاری

1

چین - kunming

نمایشگاه   بین‌المللی صنعت تهویه مطبوع انرژی خورشیدی

Yunnan International Solar Air   Energy Industry Exhibition

 

این نمایشگاه در سه روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر kunming چین برگزار می‌شود. این رویداد محصولاتی مانند محصولات دستگاه‌های   خورشیدی، water heater خورشیدی، water heater مرکزی خورشیدی، boiler‌های   آب داغ خورشیدی، مخازن خورشیدی، سیستم‌های گرمایش خورشیدی و ... و در زمینه   انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر و صرفه‌جویی و بهینه‌سازی انرژی را نمایش می‌دهد.

31 مرداد الی 2 شهریور 93

22-24   Aug 2014

2

چین - shenzhen

نمایشگاه بین‌المللی صرفه‌جویی   انرژی و صنایع انرژی‌های نو و کاهش انتشار

China   International Energy-saving Emission Reduction And New Energy Industry   Exposition

 

این نمایشگاه در شهر shenzhen چین   در دوره سه روزه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان موقعیتی جهت نمایش   آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات و خدمات در زمینه تکنولوژی و تجهیزات صرفه‌جویی   بنزین، معماری‌ها، روشنایی داخل و معابر را بدست می‌آورند. متخصصین حوزه انرژی و   صاحبان صنایع در این زمینه اطلاعات جدیدی بدست می‌آورند.

4- 6 شهریور 93

26-28   Aug 2014

3

هند - دهلی نو

نمایشگاه و همایش بین‌المللی   تکنولوژی انرژی‌های تجدیدپذیر

World   renewable Energy Technology Congress & Expo

 

این نمایشگاه و همایش یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های انرژی   تجدیدپذیر در هند است. این نمایشگاه بعنوان یک فضای مناسب برای متخصصین صنعت فوق‌الذکر   و ارتباط و تعامل مستقیم با یکدیگر بکار می‌رود و مقالات موضوع مذکور مورد کنکاش   قرار می‌گیرد. این نمایشگاه موضوعات گسترده‌ای را شامل می‌شود در محدوده انرژی و   ماشین‌های تولید الکتریسیته، ابزار و تجهیزات صنعتی انرژی‌های تجدیدپذیر، امنیت   تجهیزات، خدمات مشاوره فنی و امکانات بانکی.
  به شرکت‌کنندگان کمک می‌شود تا با آخرین پیشرفت‌های این بخش و همایش‌های مرتبط   با این موضوع آشنا شوند. این نمایشگاه بطور کلی روی توسعه بخش انرژی ملی و هزینه‌ها   و بعد تجاری تاکید دارد. این رویداد با بیش از 2000 شرکت‌کننده برگزار می‌شود که   شامل تصمیم‌سازان مهم در صنعت، کارآفرینان و شرکت‌های اجرایی و تولیدی می‌باشد.

30 مرداد الی 1 شهریور 93

21-23   Aug 2014

4

هند - Greater   Noida

انرژی‌های   تجدیدپذیر هند

Renewable Energy India

 

نمایشگاه انرژی تجدیدپذیر هند یک نمایشگاه سالانه در دهلی نو برای   خدمت به بازار انرژی‌های تجدیدپذیر منجر به توسعه پایدار در سطح جهان برگزار می‌شود.   این نمایشگاه بین‌المللی و کنفرانس به عنوان بزرگترین در ارتقاء و روند محیط   زیست منابع انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی، باد، زیست توده، سوخت زیستی،   کوچک برق آبی، زمین گرمایی و بهره‌وری انرژی متمرکز، شناخته شده است. نمایشگاه   انرژی‌های تجدیدشونده بیش از 28000 متر مربع فضا را در بر گرفته و این رویداد از   3-5 سپتامبر 2014 در مرکز نمایشگاه هند برگزار می‌شود، انتظار می‌رود بیش از 600   غرفه داران، 200 بلندگو، 1500 نماینده و بیش از 15،000 بازدید کننده تجاری را جذب   کند . این رویداد توسط دولت هند، وزارت انرژی نو و تجدیدپذیر و وزارت نیرو و   پشتیبانی برگزار می‌شود.

12- 14 شهریور 93

3-5   Sep 2014

5

پاکستان - کراچی

توان و   انرژی‌های جایگزین آسیا

Power & Alternative Energy Asia

 

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تخصصی پاکستان خواهد بود که   بطورکلی انرژی، توان، انتقال و توزیع را تحت پوشش قرار می‌دهد همچنین تکنولوژی‌های   صرفه‌جویی انرژی و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر

12- 14 اسفند 93

3-5   Mar 2015

6

ترکیه - استانبول

نمایشگاه انرژی ترکیه
 
  All Energy Turkey

این نمایشگاه یک رویداد مهم است که یک پلت فرم بزرگ برای هر دو   گروه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان برای جمع آوری در یک مکان و به اشتراک گذاری   و نمایش نظرات و دیدگاه‌های مهم خود با یکدیگر. این رویداد به مدت دو روز متوالی   در استانبول، ترکیه برگزار می‌شود. این رویداد به شرکت کنندگان در ایجاد تماس‌های   جدید و با ارزش با تصمیم گیران سطح بالا که در نمایشگاه حضور دارند کمک خواهد   کرد برای چالش‌های بعدی .این نمایشگاه برای تعمیق روابط و بهبود دسترسی به منابع   مهم اطلاعاتی و نشان دادن مهارت‌های موجود به شرکت کنندگان کمک می‌کند.

2 - 3 مهر 93

24-25   Sep 2014

7

امارات - ابوظبی

نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر

Adipec - renewable trade fair show

 

این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر است   که بطور خاص روی موضوع صنعت جهانی انرژی تمرکز دارد. این نمایشگاه از مرزهای   معمول نمایشگاهی فراتر رفته و جذابیت‌های بیشتری را برای شرکت کنندگان فراهم می‌کند   . برخی از اساسی ترین جنبه‌ها که این نمایشگا را منحصربفرد ساخته است ارائه مدرک‌های   مختلف، مراسم اعطای جوایز، کنفرانس‌های فنی و ... می‌باشد. این نمایشگاه بسیار   پویا است و نگاهی به انرژی‌های سودبخش و دوست‌دار محیط زیست در آینده دارد. این   نمایشگاه در ابوظبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه 4 روزه محل مناسبی برای متخصصین   صنایع و مدیران بازار تجارت در این زمینه فراهم می‌آورد.

19- 22 آبان 93

10-13   Nov 2014

8

قزاقستان - آلماتی

شانزدهمین   نمایشگاه و همایش اتومبیل و قطعات خودرو

Autoshow-2014

 

این نمایشگاه با حضور بیش از یکصد کمپانی سازنده خودرو و سایر   تجهیزات از کشورهای مختلف جهان در مرکز نمایشگاهی پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود.   شرکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دست یابی به تولید کنندگان و بازرگانان   بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان و گفتگو و آشنایی با متخصصین حوزه مربوطه را   فراهم می‌آورد.

17- 20 مهر 1393

9 الی 12 اکتبر 2014


ثبت نظر

ارسال