آغاز تحویل مسکن ویژه از پاییز

پنجره ایرانیان:مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران از حذف تعدادی از متقاضیان مسکن ویژه به دلیل پرداخت نکردن اقساط خبر داد و گفت: تحویل واحدهای این پروژه از فصل پاییز آغاز می‌شود و آخرین تحویل در خرداد 94 خواهد بود.
  • شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:44

به گزارش ایسنا فریبرز واحدی، درباره آخرین وضعیت مسکن ویژه تهرانسر اظهار کرد: در مسکن ویژه 3595 نفر متقاضی بودند که از این میزان 1254 نفر انصراف دادند چراکه نمی‌توانستند قسط‌هایشان را پرداخت کنند. وی افزود: کسانی که هم قسط‌ هایشان ناقص پرداخت شده حدود 45 نفر بودند که از لیست خارج شده‌اند.قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران با بیان این‌که در سامانه مسکن ویژه حدودا 2300 نفر ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر 2356 واحد در فاز یک این پروژه در حال ساخت است. واحدی تاکید کرد:‌ در مسکن ویژه تهرانسر دو فاز وجود دارد و حدودا 120 تا 130 نفر قسط‌ شان پرداخت نشده که حذف شدند.

آغاز تحویل مسکن ویژه از پاییز

وی با بیان این‌که هیات مدیره‌ای تشکیل شده که وضعیت مسکن ویژه را رصد می‌کند، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی در واحدهای مسکن ویژه 50 درصد بوده است. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تا مهر و آبان امسال 540 تا 550 واحد که ساختشان تکمیل شده تحویل داده خواهند شد و آخرین تحویل در خرداد 94 خواهد بود.

واحدی با اشاره به این‌که در هفته جاری فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار خواهیم داشت، افزود: در نظر داریم بهترین امکانات رفاهی را برای ساکنان در دو فاز یک و دو مسکن ویژه تهرانسر فراهم کنیم. وی خاطر نشان کرد: در بخش حمل‌ و نقل جاده‌ای از جهت تامین منابع و اعتبارات، سه سال سخت را پشت سر گذاشتیم. به گفته وی سال 1392 و نیمه اول امسال منابع استانی و اعتبارات دریافت نشده است.واحدی با بیان این‌که در حوزه نگهداری راه‌ها، ایمن‌سازی و بهبود سطح تردد راه‌های روستایی اقداماتی صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به اولویت‌بندی اهداف در نظر گرفته شده، بحث ایمنی مهم‌ترین ملاک و خط قرمز است؛ به‌طوری که به هیچ عنوان از این خط قرمز کوتاه نمی‌آییم.


ثبت نظر

ارسال