تعاونی‌های مسکن بازوی دولت در حل بحران مسکن

پنجره ایرانیان: دولت برای حل مشکل مسکن نباید نقش تعاونی‌های مسکن را نادیده بگیرد و در مجموع حضور این تعاونی‌ها در حوزه مسکن خوب است .
  • شنبه 14 تیر 1393 ساعت 10:38

محمد رضا صابری فعال عرصه تعاون در حوزه مسکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : هماهنگی اعضا مجمع در تعاونی‌های مسکن نقطه قوتی است که کارکرد یک تعاونی مسکن را ارتقا می‌دهد . وی ادامه داد : در صورتی که مجمع تعاونی مسکن با عملکرد اعضا تعاونی هماهنگی لازم را داشته باشد این سطح از تعاونی می‌تواند نقش کلیدی در کاهش نابسامانی قیمتها در بازار مسکن داشته باشد .

صابری تآکید کرد : نقش مدیریت منابع مالی ، تآمین مواد اولیه ، مدیریت ساخت و ساز و همگام سازی این روند با اصول استاندارد ساخت و ساز همه عواملی هستند که نقش مجمع را در تقویت تعاونی‌های مسکن به خوبی نشان می‌دهد . این فعال عرصه تعاون اضافه کرد  : مشکل مربوط به تعاونی‌های مسکن باید در خود هر تعاونی حل و فصل شود تا به واسطه این همفکری نتیجه اصولی در اختیار مسئولان قرار گیرد .

وی اظهار داشت : دولت برای حل مشکل مسکن نباید نقش تعاونی‌های مسکن را نادیده بگیرد و در مجموع حضور این تعاونی‌ها در حوزه مسکن خوب است . صابری خاطرنشان کرد :  شناخت کافی از اهمیت تعاونی‌ها در حوزه مسکن با دستور العملی که اتاق تعاون برای هر بخش تعریف می‌کند باید مد نظر تعاونگران باشد تا تعاونی مسکن و هیئت مدیره خود با اعضا هماهنگ باشد و بازار مسکن را سامان دهد .


ثبت نظر

ارسال