تاکید مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان براستفاده از تکنولوژی‌ جدید در ساختمان‌سازی

پنجره ایرانیان:مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساختمان سازی بسیار حائز اهمیت است.
  • دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 14:27

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان این که در استان کرمان در بحث‌های سازه‌ای از مصالح نوین و مناسب مانند سقف‌های پیش ساخته استفاده کرده‌ایم، گفت: در استان کرمان در ساخت ساختمان‌ها نیز از دیوارهای پیش ساخته سبک استفاده و دیوارهای کناف به طور وسیع استفاده کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، مهندس خداداد مقبلی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مواردی که در بحث ساختمان سازی بسیار حائز اهمیت است و در کاهش هزینه‌های ساخت، ساخت سریع و عمر ساختمان نیز بسیار موثر می‌باشد، استفاده ازتکنولوژی جدید در صنعت ساخت و سازاست.وی با بیان این که امروزه در دنیا ازتکنولوژی‌های جدید در صنعت ساخت استفاده می‌شود، گفت: خوشبختانه دراستان کرمان نیز از این تکنولوژی‌های جدید در صنعت ساختمان سازی استفاده کرده‌ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان این که در استان کرمان در بحث‌های سازه‌ای از مصالح نوین و مناسب مانند سقف‌های پیش ساخته استفاده کرده‌ایم، گفت: در استان کرمان در ساخت ساختمان‌ها نیز از دیوارهای پیش ساخته سبک استفاده و دیوارهای کناف به طور وسیع استفاده کرده‌ایم.مقبلی با اشاره به پی‌گیری اداره کل راه و شهرسازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور تولید مصالح بااستفاده از تکنولوژی‌های جدید در استان گفت: بایک گروه اقتصادی به صورت مشارکتی کار خواهیم کرد که بحث تولید مصالح با کیفیت در استان فعال شود.

وی هدف از تولید و استفاده از مصالح با تکنولوژی جدید را افزایش عمر مفید ساختمان عنوان کرد و گفت: با استفاده بهینه از این مصالح علاوه بر افزایش عمر ساختمان، ازهدررفت مصالح جلوگیری و در استفاده از مصالح صرفه‌جویی می‌شود.مقبلی با بیان این که مصالحی که با تکنولوژی جدید تولید می شودکیفیت بسیار بالایی دارد، گفت:‌ و تولیدات ما در کشور مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

وی تاکید کرد: می توانیم ادعا کنیم که با استفاده از مصالح جدید به افزایش عمر مفید ساختمان کمک و در استفاده از مصالح صرفه جویی زیادی کرده‌ایم.


ثبت نظر

ارسال