۷۰ درصد ساخت‌وساز پایتخت در قبضه ۲۳ شرکت

پنجره ایرانیان: رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران با اشاره به این‌که ۷۰ درصد کار ساخت‌وساز پایتخت در قبضه ۲۳ شرکت بوده گفت: اسیر جوسازی‌ صورت گرفته از سوی این شرکت‌ها نمی‌شویم و دست این قبیل شرکت‌ها را از این بخش کوتاه می‌کنیم.
  • سه شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 15:45

به گزارش تسنیم، سعید غفرانی در نشست خبری با بیان این‌که حدود 23 شرکت در استان تهران 70 درصد کارهای ساخت و ساز را قبضه کرده بودند، به‌طوریکه هر کدام از آنها باید روزانه 10 پروژه را نظارت می‌کردند.وی با تاکید بر این‌که نظارت 10 پروژه طی روز امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که 25 میلیون مترمربع ساخت و ساز ساختمان توسط 23 شرکت هدایت می‌شود.

وی با بیان این‌که به خاطر مشکلات به‌وجود سازمان نظام مهندسی ساختمان بر اساس قانون به این مقوله ورود پیدا کرد، افزود: به این ترتیب کارها در سطح مناسبی توزیع شده است و البته 23 شرکت شاکی هستند و مکاتباتی را برای بازگشت اوضاع به وضع قبلی انجام داده‌اند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با تاکید بر این‌که این مکاتبات در راستای تامین منابع این شرکت‌ها بوده نه در راستای تامین منافع ملی، خاطرنشان کرد: اسیر جوسازی‌ نمی‌شویم و دست این قبیل شرکت‌ها را کوتاه می‌کنیم.


ثبت نظر

ارسال