نمایشگاه درب، پنجره و صنایع وابسته در قزوین

پنجره ایرانیان: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، از برگزاری اولین نمایشگاه درب، پنجره، آسانسور و صنایع وابسته در قزوین خبر داد.
  • شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 14:31

علی وحدتی در گفتگو با مهر اظهارداشت: اولین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع با مشارکت بیش از 30 شرکت‌کننده از تاریخ  27 لغایت 30 خرداد ماه به مدت 4 روز در استان برگزار می‌شود.وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر آخرین محصولات خود را در زمینه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

این مسئول تصریح کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می‌توان به ارائه توانمندی‌های مشارکت‌کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت‌کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی‌های روز این صنایع اشاره کرد. وحدتی اظهارداشت: مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های قزوین، گلستان، البرز، تهران و زنجان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 21:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال