نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک

پنجره ایرانیان: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران که بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک منطقه خاورمیانه است، با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی ، از یکم تا چهارم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
  • شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 14:19

به گزارش ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران؛ در این نمایشگاه بیش از 230 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 9 کشور خارجی؛ نوین‌ترین تولیدات‌، تجهیزات و صنایع مرتبط به این صنعت را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران شاهد حضور و مشارکت 35 شرکت خارجی و 195 شرکت و واحد صنعتی داخلی است.

در این نمایشگاه شرکت‌ها و نمایندگی‌هائی از کشورهای ایتالیا، چین، امارات، آلمان، هلند، بلغارستان، کره‌جنوبی، اسپانیا و جمهوری چک حضور داشته و تولیدات و صنایع خود را ارائه می‌کنند.بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران در فضائی به مساحت بیش از 20 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن های 6-7-8-9-10-11-12 -13 -14 -15 – 27 و 25A 25B-- 25C و 25D برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در 7 گروه کالائی ؛ کاشی و سرامیک ، ماشین‌آلات و تجهیزات‌، چینی‌بهداشتی ، رنگ ولاب ، مواد اولیه ، پخت سوم و شیرآلات‌، سرویس‌های بهداشتی ، پخش کاشی و نشریات مرتبط برگزار خواهد شد.

بر‌اساس اعلام انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ؛ در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران چهارمین تولید‌کننده و همچنین چهارمین صادر‌کننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است‌. شرکت‌های داخلی سالانه بیش از 500 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند چین، برزیل و هند، کشورهای هستند که در تولید و صادرات این صنعت رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

تولید‌کنندگان کاشی و سرامیک کشورمان در حال حاضر سالانه بیش‌از 115 میلیون مترمربع انواع کاشی را به دیگر کشورها صادر می‌کنند که این مقدار صادرات برای کشورمان‌، بیش از 460 میلیون دلار، درآمد ارزی در پی دارد.در این صنعت هم‌اکنون بیش از 380 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال دارند که این رقم با احداث و راه‌اندازی واحد‌های جدید تولیدی در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت.

در یک دهه اخیر احداث و راه‌اندازی واحد‌های جدید تولیدی صنعت کاشی و سرامیک کشور 2 و نیم برابر افزایش‌یافته است.بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران از 1 تا 4 تیر هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.


ثبت نظر

ارسال