چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مردادماه

پنجره ایرانیان: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مرداد‌ماه امسال با حضور بسیاری از شرکت‌ها و نهادهای فعال در زمینه ساختمان و خدمات و صنایع وابسته به آن و دوستداران و علاقمندان به این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
  • چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:31

به گزارش ایلنا، محمد سعادتی‌پور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه امسال با حضور بسیاری از شرکت‌ها و نهادهای فعال در زمینه ساختمان و خدمات و صنایع وابسته به آن و دوستداران و علاقمندان به این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: از متقاضیان ثبت‌نام در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در خواست می‌شود در هنگام ثبت‌نام یکی از موارد؛ ابزارآلات، تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک، پارکت، لوله و اتصالات، مشاوران و پیمانکاران، مؤسسات مالی و اعتباری، نهادهای دولتی، سازمان‌ها، شهرداری‌ها و...، آسانسور و بالابرها، تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، درب اتوماتیک، رنگ، چسب و رزین و عایق‌ها، سنگ‌های ساختمانی، صنعتی‌سازی و فن‌آوری‌های نوین، لوازم و تجهیزات الکتریک و الکترونیک، مراکز علمی پژوهشی، مصالح پایه (سیمان، گچ، آجآآجر و...)، نشریات و نرم افزار‌ها، یراق آلات، و سایر گروه‌های مرتبط را بر‌اساس زمینه فعالیت خود انتخاب کنند.

 وی گفت: همچنین از کلیه شرکت‌ها، علاقمندان و فعالان عرصه ساختمان دعوت می‌شود جهت شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان که دارای مجوز بنام اتاق تعاون مرکزی ج.ا.ایران است و با اجرای شرکت تعاونی کارکنان نمایشگاه بین‌المللی ج. ا. ایران از تاریخ 19/5/1393 لغایت 22/5/1393 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد به آدرس سایت اینترنتی مربوطه به نشانی www.iranconfair.irمراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.وی درپایان تاًکید کرد: مشارکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای به نمایش درآوردن تولیدات وابسته به صنعت ساختمان است.


ثبت نظر

ارسال