جلسات شورای هماهنگی مسکن هر 15 روز یکبار، با حضور وزیر

پنجره ایرانیان: برگزاری جلسات شورای هماهنگی مسکن منجر به ایجاد هماهنگی میان برنامامه‌های مسکن و سرعت بخشیدن به پیشرفت کار این حوزه خواهد شد.
  • یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 16:51

مشاور وزیر راه و شهرسازی از تشکیل جلسات شورای هماهنگی مسکن هر 15 روز یک‌بار به منظور تسریع حل مشکلات این حوزه با حضور وزیر و معاونین وی معاونین وی خبر داد.

حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو باایلنا از تشکیل شورای هماهنگی مسکن خبر داد و اظهار داشت: در گذشته نیز این جلسات در سطح معاونین وزیر تشکیل می‌شد اما با سیاست‌های جدید وزات راه و شهرسازی قرار است از این به بعد با حضور شخص وزیر مسائل مرتبط به مسکن پیگیری شود. وی درخصوص شورای هماهنگی مسکن گفت: وزارتخانه به منظور هماهنگی بین واحدها و شرکت‌های مختلف حوزه مسکن جلساتی را هر 15 روز یک‌بار با حضور وزیر برگزار خواهد کرد.

عبده تبریزی از تسریع حل مشکلات مسکن با منوال پیش رو خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این جلسات منجر به ایجاد هماهنگی میان برنامامه‌های مسکن و سرعت بخشیدن به پیشرفت کار این حوزه خواهد شد. وی با اشاره به اعضای این شورا افزود: شخص وزیر به همراه کلیه معاونین وی در حوزه مسکن و بنده به عنوان مشاور وزیر اعضای تشکیل دهنده این شورا خواهند بود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب که هفته جاری جلسه شورا برگزار خواهد شد تصریح کرد: هفته جاری اولین جلسه این شورا با این عنوان و با حضور وزیر تشکیل می شود اما پیش از این نیز جلساتی بین معاونین برگزار می‌شده است.


ثبت نظر

ارسال