قیمت مصالح ساختمانی کنترل شود

پنجره ایرانیان: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تداوم ساخت مسکن مهر، تعیین تکلیف مسکن اجتماعی و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت مصالح ساختمانی برای کنترل قیمت مسکن را خواستار شد.
  • جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 16:37

به گزارش خانه ملت؛ عباس فلاحی با اشاره به افزایش قیمت مسکن در پی افزایش 25 درصدی قیمت فولاد، گفت: معوق شدن اجرای طرح‌های مسکن اجتماعی که دولت جدید می‌خواست آن را جایگزین مسکن مهر کند و در کنار آن عدم توجه کافی شهرداری‌ها به نوسازی بافت‌های فرسوده عامل افزایش قیمت در این حوزه بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت برنامه و سیاست مشخصی در حوزه مسکن اعلام نکرده است ما نگران آینده مسکن هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه پانزده میلیون نفر به مسکن مهر چشم دوخته‌اند، تصریح کرد: دولت باید مسکن مهر را ادامه دهد و در کنار آن تکلیف مسکن اجتماعی را مشخص کند، بافت‌های فرسوده و یک میلیون و 600 هزار واحد خالی را مدیریت کند تا قیمت‌ها تعدیل و فضا شفاف شود.

فلاحی افزایش قیمت مصالح را عامل اساسی افزایش قیمت مسکن عنوان و خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت کمر قشر آسیب‌پذیر و حتی کسانی که در کار ساخت و ساز مسکن هستند را می‌شکند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس خواستار حمایت دولت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی شد و تاکید کرد که در صورت افزایش قیمت مصالح، مردم از افزایش قیمت مسکن آسیب می‌بینند.


ثبت نظر

ارسال