گردهمایی مدیران عامل شهرهای جدید صدرا

پنجره ایرانیان: مدیران عامل شهرهای جدید ایران روز چهارشنبه با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری و گره گشایی از مشکلات طرح های مسکن مهر در این مناطق، در شهر جدید صدرا در مجاورت کلانشهر شیراز گردهم آمدند.
  • چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 16:19

به گزارش ایرنا، این گردهمایی دقایقی پیش و روز چهارشنبه با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید ایران و مدیران عامل این شهرها در سالن همایش سرزمین سبز صدرا آغاز شد.
بررسی فرصت های سرمایه گذاری، پیشبرد روند اجرایی پروژه های مسکن مهر و همچنین بررسی راهکارهای جدید جهت پیشبرد اهداف سازمانی وزارت راه و شهرسازی در شهرهای جدید در دستور کار این گردهمایی است.
در این گردهمایی که به میزبانی شرکت عمران شهر جدید صدرا در حال برگزاری است، معاون عمرانی استاندار فارس، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، مدیران عامل یا مسوولان ارشد شهرهای جدید اندیشه، پردیس، پرند، هشتگرد، بینالود، گلبهار، رامشار، رامین، شیرین شهر، سهند، علوی، صدرا، عالیشهر، بهارستان، فولاد شهر، مجلسی، امیرکبیر و مجریان شهرهای جدید ایوانکی، کلاردشت، حورا و سیراف حضور دارند. بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا، این گردهمایی به مدت دو روز به طول می انجامد.
فرشاد فرزین در این باره اظهار کرد: در این نشست تلاش بر آن است که با حمایت مسوولان کشوری و استانی در مسیر تعالی و توسعه شهرهای جدید کشور گام برداشته شود.
مدیرعامل شهر جدید صدرا تصریح کرد: شرکت عمران شهر صدرا نیز می کوشد در این نشست با ارائه گزارش عملکرد این شرکت، ضمن بررسی راهکارهای مشارکت همه جانبه برای توسعه پایدار و دانایی محور، افق های توسعه شهر جدید صدرا را مورد بررسی قرار دهد.بر این اساس، این همایش ها به تناوب و با اهداف و دستورالعمل های خاص به صورت ماهانه با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی و اعضای هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید برگزار می شود.
شهر جدید صدرا در شمال غرب شهر شیراز واقع است.


ثبت نظر

ارسال