عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین:

سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری مکمل یکدیگرند

پنجره ایرانیان، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان را مکمل یکدیگر برشمرد.
  • چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 12:56

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ساعد معارفی صبح امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با شهرداران شهرهای استان و مناطق شهرداری که در سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان مکمل یکدیگرند.

وی افزود: نظام مهندسی ساختمان و شهرداری‌ها ارتباط تنگاتنگی با هم دارند که در استان قزوین نیز شاهد ارتباط خوبی بین این دو دستگاه هستیم و امیدواریم این همکاری گسترده شود.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد: حاصل این ارتباط و همکاری تنگاتنگ سازمان و شهرداری را می‌توان در جای‌جای شهر مشاهده کرد که نتیجه این همکاری پیشرفت استان و زندگی بهتر شهروندان را در پی دارد.

یدالله کاظمی نایب‌رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و شهردار دانسفهان نیز در این نشست ابراز کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آماده هر نوع کمک در بخش‌های مشاوره‌های تخصصی و امور شهری است و برگزاری این نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی می‌تواند در ارائه بهتر خدمات به شهروندان مؤثر باشد.

حامد مانی‌فر عضو هیئت مدیره و رئیس گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات از فرصت ایجاد شده بتوانیم به خوبی استفاده کنیم و هر یک از حاضران در حوزه مسئولیتی که دارند بتوانند حرکت‌های مناسبی در پیشبرد اهداف استان انجام دهند.

وی با بیان وجود نیروهای توانمند و متخصص در استان افزود: لازم است یک گردهمایی در خصوص مجموعه استان داشته باشیم تا هر کس در حوزه توانایی خود فعالیت‌هایی را انجام دهد تا بتوانیم توان‌ها و ظرفیت‌های استان را در یک جهت متمرکز کرده و وضعیت استان را از شرایط حاضر بهبود بخشیم.

عباس وثیق‌نیا عضو هیئت مدیره و رئیس گروه تخصصی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد: بیشتر شهرداران شهرهای استان از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند.

وی ادامه داد: از آنجایی که بیشتر شهرداران شهرهای استان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند، برگزاری این جلسات هم‌اندیشی موفقیت‌هایی را هم برای شهرداری‌ها و هم برای سازمان نظام مهندسی ساختمان به دنبال دارد.

رئیس گروه تخصصی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه در حوزه شهری و شهرسازی مشکلاتی وجود دارد، امیدواریم با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات و همفکری و هم‌اندیشی این مشکلات را مرتفع سازیم. کامران زندی عضو هیئت مدیره و رئیس گروه تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز ضمن تأکید بر نقش جایگاه مهندسی ترافیک گفت: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین رتبه سوم از لحاظ تعداد مهندسان ترافیک را بعد از استان‌های تهران و خراسان رضوی در سطح کشور دارا است، این سازمان ظرفیت و آمادگی برای همکاری در حوزه ترافیک استان را دارد.

علی ارباب عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌ها و مصوبات گروه تخصصی معماری عنوان کرد: در گروه تخصصی معماری در بخش‌های تراکم، تخلفات، سیما و منظر شهری بررسی‌هایی داشتیم که ماحصل آن را برای مطالعه در اختیار شهرداران استان قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: درآمد شهرداری و نظام مهندسی از صدور پروانه و ساخت و سازها می‌تواند در رونق صنعت ساختمان مؤثر باشد.


ثبت نظر

ارسال