صنعت گرمایش ساختمان باید تغییر کند

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جمع مدیران و روسای سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گفت: اولین جایی که پذیرای بهینه سازی در مصرف سوخت شد آموزش و پرورش بود و از این جهت یک فرهنگ سازی رخ داد.
  • یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 16:39

دکتر سورنا ستاری، در گردهمایی مدیران کل ستادی و اجرایی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورگفت: سازمان نوسازی را بزرگترین سازمان سازنده دولتی می دانیم و این سازمان در بهینه سازی مصرف سوخت اولین جایی بود که اعلام حمایت کرد و از آن استقبال نمود. وی با اشاره به لزوم ارتقای سطح استاندارد وسایل گرمایشی وسرمایشی در مدارس افزود: صنعت تولید وسایل گرمایشی وسرمایشی در کشور نیازمند تغییر است .

رئیس بنیاد ملی نخبگان، با بیان این که با 10میلیارد تومان می توان سیستم های گرمایشی و سرمایشی 50 هزار مدرسه را استانداردسازی کرد اظهار داشت: باید آزمایش و بازدید های دوره ای از سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدرسه را جدی گرفت و از تحول تکنولوژی در این زمینه استقبال کرد . وی با اشاره به بحث هوشمندسازی در مدارس بیان کرد: آموزش وپرورش برای تجهیز مدارس هوشمند و پژوهشسراها به تولیدات داخلی اعتماد کند زیرا هر 50 میلیون تومان واردات معادل از دست دادن یک فرصت شغلی برای جوانان است .

ستاری در پایان از آمادگی برای برگزاری نمایشگاهی از تجهیزات مورد نیاز وزارت آموزش وپرورش با مشارکت تولیدکنندگان داخلی خبر داد.


ثبت نظر

ارسال