افزایش کیفیت ساخت‌و‌سازها با نوسازی بافت‌ها

حیدریون گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی استان تهران منعقد شده و طرح نوسازی بافت‌های فرسوده از 15 اردیبهشت‌ماه اجرایی می‌شود.
  • یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 15:34

رضا حیدریون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف ما در سال جدید نظارت بر بافت‌های فرسوده شهر تهران است، گفت: همکاری شهرداری تهران با سازمان نظام مهندسی ما را در پیشبرد این هدف یاری می‌کند.
 وی در ادامه افزود: تجربه سازمان نظام مهندسی در گودبرداری‌های تهران در پیشرفت این پروژه نقش مؤثری دارد.
 
حیدریون در ادامه افزود: تاکنون بیش از 12 هزار پروژه را کنترل کرده‌ایم، بنابراین با نوسازی بافت‌های فرسوده کیفیت ساخت‌و‌ساز افزایش می‌یابد.
 
معاون سازمان نظام مهندسی تهران در ادامه اظهار داشت: نظارت بر بافت‌های فرسوده و کنترل و بازرسی‌ها در راستای افزایش کیفیت این بافت‌ها است. حیدریون در ادامه اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نوسازی شهرداری تهران در راستای کیفی‌سازی بافت‌های فرسوده منعقد شده است. وی در ادامه تصریح کرد: این تفاهم‌نامه و ورود جدی به بافت‌های فرسوده نقش مؤثری در افزایش کیفیت ساختمان‌ها دارد.
 
حیدریون در پایان خاطرنشان کرد: از 15 اردیبهشت‌ماه طرح ویژه‌ای برای نوسازی و افزایش کیفیت ساختمان‌های بافت‌های فرسوده در شهر تهران اجرا می‌شود.


ثبت نظر

ارسال