نگران کیفیت مصالح ساختمانی مسکن مهر نباشند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از نظارت جدی برکمیت و کیفیت مصالح و مواد ساختمانی مورد استفاده درواحدهای مسکن مهرالبرز خبر داد.
  • یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:47

رحیم نوروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برخی از مردم تصور می‌کنند چون قیمت واحدهای مسکن مهر به مراتب پایین‌تر از واحدهای مسکونی عادی است، پس کمیت و کیفیت مصالح به کاربرده شده در این واحدها نیز پایین است‌. وی افزود: واحدهای مسکن مهر باهدف خانه‌دار شدن افراد بی بضاعت مردم در استان‌های مختلف ساخته می‌شود و در ساخت این واحدها هیچ اغماض و کوتاهی صورت نمی‌گیرد ومردم نباید تصور کنند که آورده اندک‌، باعث افت کیفیت ساخت این واحدها می‌شود‌.

نوروزی خاطرنشان کرد: کیفیت مصالح و مواد ساختمانی واحدهای مسکن مهر با استانداردهای لازم در این بخش همخوانی دارد و سعی شده از بهترین مصالح برای ساخت این واحدها استفاده شود تا این واحد‌ها به پروژه‌های ماندگاری تبدیل شوند‌. وی ادامه داد: ناظران ویژه‌ای عملکرد پیمانکاران مختلف پروژه‌های مسکن مهر در انتخاب مصالح ساختمانی را مورد بررسی قرار می‌دهند و اگر این مصالح متناسب با استانداردهای تدوین شده نبود، علاوه بر این که ادامه تکمیل پروژه متوقف شده، با پیمانکار خاطی نیز مطابق قانون برخورد می‌شو‌د.

نوروزی تصریح کرد: در مجموع در استان البرز بیش از 45 هزار واحد مسکن مهر در حال احداث است که مدیریت اجرای این پروژه‌ها را بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی به عهده دارند‌.

این مسئول افزود: پروژه‌های مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی بیش از 80 درصد پیشرفت داشته‌اند که امید است با تکمیل روند احداث، شاهد افتتاح فازهای جدیدی از این واحدهای مسکونی در سال 93 باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اظهار کرد: با تکمیل این واحدهای مسکونی شاهد خانه‌دار شدن افراد زیادی خواهیم بود که هرگز تصور نمی‌کردند، روزی فرا برسد که بتوانند از هزینه‌های بالای اجاره خانه و اسباب کشی هر ساله نجات پیدا کنند. وی در پایان گفت: دستگاه‌ها و ادارات خدمات رسان از جمله اداره آب، برق،گاز و مخابرات باید تعاملات خود را با سازندگان پروژه‌های مسکن مهر در استان افرایش دهند تا این واحدها با سرعت بیشتری تکمیل و کلید آنها به دست صاحبانشان سپرده شود.


ثبت نظر

ارسال