ادامه ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور گفت: ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر با قدرت ادامه می‏یابد و تا آخرین واحد تحویل متقاضیان می‏شود.
  • یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:43

یدالله رحمانی در گفت‏وگو با خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طبیعی است به دلیل محدودیت‏های قانونی و مسائل و مشکلات موجود، شیوه تامین مالی پروژه‏ها به روشی که برای پروژه مسکن مهر وجود داشته است، تغییر کند.

وی تصریح کرد: همه محافل اقتصادی به این جمع‏بندی رسیده‏اند که بخش عمده‏ای از تورم موجود در کشور ناشی از شیوه تامین مالی طرح‏های مسکن مهر بوده است و به طور یقین این شیوه را ادامه نخواهیم داد.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور افزود: این شیوه به اصطلاح اقتصاددانان، تزریق پول پرقدرت به جامعه بوده که پایه پولی و نقدینگی را اضافه می‏کند و این کار تورم را به دنبال خود می‏آورد.

رحمانی ادامه داد: ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر با قدرت ادامه می‏یابد و تا آخرین واحد تحویل متقاضیان می‏شود و در این شکی نیست.

وی تصریح کرد: در مجموع شهرها، برای تکمیل 400 هزار واحد مسکن مهر و در پردیس، 83 هزار واحدی که در دست اجراست، با تمام وجود سعی خواهیم کرد از طریق رفع مشکلات و بهره‏برداری واحدها، آنها را به‏موقع تحویل مردم دهیم.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور ادامه داد: در شهر جدید پردیس، از 83 هزار واحد مسکونی، حدود 13 هزار واحد را طی سال‏های 89 تا 90 آغاز به ساخت کرده‏ایم که 9 هزار واحد نیز افتتاح و تحویل مردم شده است.

رحمانی بیان داشت: عمده باقیمانده این پروژه‏ها، به علاوه 70 هزار واحدی که در نیمه اول سال 91 آغاز به ساخت شده است، به امید خداوند متعال در یک برنامه زمان‏بندی شده در شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور، باید تا پایان سال جاری به بهره‏برداری برسد و مابقی نیز در نیمه اول سال 94 تحویل خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال